auta na prąd

Więcej o:

auta na prąd

  • Dzieje aut na prąd. Zagrajmy w to jeszcze raz [MOTO 2030]

    spalinowymi. Podstawowy argument proponentów aut na prąd zniknął: skończyła się ich wyłączność na łatwość obsługi. Poza tym w miarę rozbudowy sieci coraz lepszych dróg ludzie chcieli pokonywać większe dystanse, co w przypadku napędu elektrycznego okazało się barierą trudną do pokonania. Tania ropa naftowa

  • Samochody elektryczne na abonament. Ile miesięcznie za auto na prąd? | RANKING

    z silnikami spalinowymi. W ślad za rosnącą ofertą marek samochodowych idzie też rozwój możliwości finansowania aut na prąd. Jeszcze rok-dwa lata temu usługa wynajmu długoterminowego auta elektrycznego była prawie nieosiągalna. Problemem była niedostateczna wiedza nt. tego, jak pojazdy te będą traciły wartość

  • Które samochody palą się najczęściej? Wcale nie elektryczne

    się najczęściej Jednym z głównych zarzutów, jeśli chodzi o bezpieczeństwo samochodów elektrycznych dotyczy ich rzekomej "łatwopalności". Często w mediach słyszymy o autach na prąd, które - najczęściej w wyniku poważnego wypadku - ulegają zapłonowi. Okazuje się jednak, że elektryki nie są najczęściej trawione przez pożary. Firma

  • Warszawa przyjazna "wtyczkowozom"

    (średnie zużycie 10 l/100 km). Tymczasem 100 km autem na prąd to tylko 3 złote za 100 km, czyli 12 razy mniej niż w przypadku napędzanego silnikiem benzynowym. Naładowanie baterii od 0 do 100 procent pojemności ze zwykłego gniazdka domowego trwa cztery i pół godziny. Producenci pracują nad możliwością

Copyright © Agora SA