Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl
W zamierzchłych czasach, czyli na początku tego stulecia, Ford stworzył model Excursion, ogromny SUV, który miał wspólne podstawy z pickupem Super Duty. Niestety wielka bestia przetrwała tylko jedną generację.
MegaRexx postanowił wypełnić lukę pozostawioną w portfolio producenta samochodów, wprowadzając na rynek MegaRaptor 7, zmodyfikowany pickup Super Duty z trzema rzędami siedzeń i przedłużoną kabiną ze zdejmowanym dachem z włókna szklanego.
Jako baza do tego pojazdu posłużył model F-250 Super Duty Crew Cab Lariat 4x4 i przeszedł wiele modyfikacji. Jest wyposażony w 4,0-calowe progresywne sprężyny śrubowe Icon z przodu i 5,0-calowe sprężyny wielopiórowe z tyłu. Zmienione zawieszenie pomaga ciężarówce pomieścić 20-calowe koła MRAP owinięte 46-calowymi gumami Michelin XZL. MegaRexx wzmocnił całe zawieszenie.
Samochód ma również wcześniej wspomniany, zdejmowany dach z włókna szklanego nad trzecim rzędem siedzeń, dzięki czemu paka pickupa stała się integralną częścią kabiny.
Do napędu zmodyfikowanej ciężarówki służy turbodiesel Forda Power Stroke V8 o pojemności 6,7 litra. Silnik wytwarza swoją standardową moc 481 KM i moment obrotowy wynoszący 1423 Nm, co wskazuje, że w układzie napędowym nie wprowadzono żadnych ulepszeń. Ciężarówka jest wyposażona w 10-biegową automatyczną skrzynię biegów Forda.
MegaRexx wyposażył pojazd w nowy przedni zderzak Smasher z paskiem świetlnym LED, który wygląda solidnie. Ciężarówka jest również wyposażona w reflektory typu switchback Anzo, boczne stopnie malowane proszkowo na czarno, dwa kwadratowe światła cofania oraz lakier zewnętrzny Lithium Grey Metallic.
Wewnątrz zainstalowano 10-głośnikowy zestaw audio Bang & Olufsen, system Sync 3 z bezprzewodowymi Apple CarPlay i Android Auto, dwustrefową klimatyzację oraz podgrzewane i wentylowane przednie fotele. Trzeci rząd siedzeń z tyłu jest składany elektrycznie i pochodzi z Forda Expedition.
Taki potworny, rodzinny samochód.