Już jest - Honda pokazała nową HR-V e:HEV. W standardzie będzie hybrydą
Jak powiedzieli, tak zrobili. Honda zaprezentowała nową generację modelu HR-V, popularnego kompaktowego SUV-a. Główną zmianą jest przemodelowanie gamy silnikowej - w standardzie dostępny jest zaawansowany hybrydowy układ napędowy e:HEV. Podobne działania marka podjęła ostatnio wobec miejskiego modelu Jazz, który także występuje tylko jako hybryda.
Nadwozie zyskało bardziej nowoczesne linie, nawiązujące stylistycznie do modeli typu coupe. HR-V e:HEV ma zupełnie nową, dość niespotykaną osłonę chłodnicy. Pełny zderzak ma poziome wcięcia, a auto zyskało wydłużoną maskę i bardziej pionowe boki, dzięki czemu uzyskano dodatkową przestrzeń we wnętrzu. Z tyłu pojawił się modny w ostatnich latach łączony pas pomiędzy światłami, co dodaje sylwetce nowoczesności.
Honda HR-V e:HEV 2021 Honda
Nowy HR-V jest najnowszym kolejnym modelem w ofercie Hondy z emblematem e:HEV, "e:" oznacza elektryfikację, a "HEV" – technologię hybrydową opartą na zasilaniu energią elektryczną. To już trzeci model tej marki z takim oznaczeniem, po odświeżonym CR-V i nowym Jazzie, które pojawiły się w ofercie Hondy w 2020 roku.
Przestronne wnętrze
W kabinie zastosowano nowe, miękkie materiały, a dzięki kompaktowemu układowi napędowemu i centralnie umieszczonemu zbiornikowi paliwa, w HR-V e:HEV zachowano funkcjonalny system składania tylnych siedzeń Magic Seats. Daje on możliwość podnoszenia i opuszczania siedzeń w wielu konfiguracjach, co pozwala dopasować przestrzeń ładunkową do aktualnych potrzeb.
Honda HR-V e:HEV 2021 Honda
Wnętrze zyskało nowoczesny charakter, ale przy zachowaniu minimalistycznej i ergonomicznej formy. Kokpit uporządkowano, a wszystkie elementy zostały rozmieszczone w taki sposób, by optycznie jak najbardziej powiększyć wnętrze.
Nowa Honda HR-V e:HEV wejdzie do sprzedaży w Europie pod koniec 2021 roku.
Honda HR-V e:HEV 2021 Honda
-
Bezterminowe prawo jazdy 2021 - wymiana, przepisy, kiedy. Wymienić musi każdy, ale spokojnie
-
Tysiące samochodów niszczeje na dawnym torze wyścigowym w Wielkiej Brytanii. Brakuje na nie chętnych
-
Peugeot ma nowe-stare logo. Teraz trzeba będzie je zmieniać we wszystkich salonach
-
To wąskie gardło S7. W końcu jest plan na wyjazd z Warszawy w stronę Grójca
-
Zielona strzałka - przepisy, mandat. Tylko 10 proc. kierowców korzysta z niej prawidłowo
- Hyundai coraz bliżej klasy premium. Takiego SUV-a się nie spodziewaliśmy
- Opinie Moto.pl: BMW Z1 zamiast motocykla. Na prezentacji szef BMW Technik skakał po jego masce
- Ford pokazuje film o problemie z kołem. Dzięki nowym usługom kierowca nie musi się przejmować
- Na stacji benzynowej wymieniacie jego nazwisko. Patent Rudolfa Diesla ma niemal 130 lat [MOTO 2030]
- Po co Hummer, jeśli można mieć Bowlera. Jedyny problem: nie wolno nim jeździć po drogach
Forum
- Trypel co ten Obajtek do Ciebie ma? :) (20)
- brak komentarzy pod tekstami o elektrykach (13)
- Twój następny, polski SUV? (12)
- Ciekawe Manual vs. Automat (50)
- OT - TVPinfo tylko w małych dawkach ? (18)
- Chcesz mieć kłopoty płać Orlen Pay (5)
- Najdziwniejsze pozycje... (21)
- Pojade nostalgicznie, radio samochodowe:) (20)
- Szkoda samochodu (14)
- Z kapiszonów w oponki (21)