Modernizacja Tucsona polegała w głównej mierze na zmianach stylistycznych wybranych elementów nadwozia, ale przy okazji zmodyfikowano gamę jednostek napędowych i rozbudowano wyposażenie w zakresie komfortu i bezpieczeństwa.
W przedniej części nadwozia uwagę zwraca nowa osłona chłodnicy, podwyższony pas przedni oraz wygląd przednich i tylnych reflektorów. Pod zderzakiem pojawiła się srebrna osłona, a samochód stoi na zupełnie nowych felgach.
Hyundai Tucson oferuje system nagłośnienia marki Krell, nawigację z 8-calowym, dotykowym ekranem, kamerą cofania i programem aktualizacji MapCare. Oferta jednostek napędowych składa się z dwóch silników benzynowych i dwóch diesli.
Spośród jednostek z zapłonem iskrowym możemy wybrać 1.6 GDI (132 KM) lub turbodoładowane 1.6 (177 KM) – standardowo napęd jest przekazywany na przód przy pomocy 6-stopniowej skrzyni manualnej. Opcjonalnie jest dostępny napęd na cztery koła z 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową 7DCT.
W ofercie diesli klienci mogą wybrać 1.6 CRDI (136 KM) z napędem na przód lub cztery koła i 6-stopniową skrzynią ręczną lub skrzynią dwusprzęgłową. Alternatywą jest 2.0 CRDI (185 KM) z napędem na cztery koła i 8-biegowym automatem (wariant oferowany również jako mild-hybrid).
Nowy Hyundai Tucson jest dostępny w czterech wersjach wyposażeniowych do wyboru. Podstawowa wersja z silnikiem 1.6 GDI kosztuje 86 900 zł. Najdroższy model w cenniku ma pod maską silnik 2.0 CRDI i kosztuje 179 900 zł.
WERSJA WYPOSAŻENIA COMFORT
WERSJA WYPOSAŻENIA STYLE
WERSJA WYPOSAŻENIA PREMIUM