Film pt. "Heist", będący częścią najnowszej kampanii reklamowej Hondy, umieszcza nas w samym centrum emocjonującej, dwupłaszczyznowej narracji. Obserwujemy dwa równoległe zdarzenia - jedno ma miejsce w dzień, a drugie w nocy. Scena odbywająca się w ciągu dnia przedstawia ojca, który odbiera córkę ze szkoły swoim białą Hondą Civic hatchback i wiezie ją na przyjęcie niespodziankę. Z kolei w scenie nocnej ujawnia się "druga twarz" ojca - policjanta w cywilu, który imponującą, czerwoną Hondą Civic Type R wiezie grupę złodziei wprost w policyjną zasadzkę. Obie historie - mimo że tak różne - doskonale się uzupełniają.
Widz ma możliwość przełączania się pomiędzy dwiema historiami poprzez naciśnięcie klawisza "R" na klawiaturze, podobnie jak w nowym Civicu Type R w celu aktywacji trybu "Race". Dla fanów wyścigów WTCC, prawdziwą gratką jest fakt, że epizodyczną rolę w filmie zagrał Gabriele Tarquini, utytułowany kierowca Hondy. Łatwo go jednak przegapić! Gabriele został dobrze ukryty, aby zachęcić widzów do odwiedzenia portali społecznościowych.
Film w wersji interaktywnej można obejrzeć na profilu Hondy w serwisie YouTube. Pamiętajcie tylko o wciskaniu przycisku "R"! :)
Film "Heist" wyreżyserował Daniel Wolfe, który stworzył wiele uznanych przez krytyków reklam i wideoklipów, a także doceniony na festiwalu w Cannes film "Catch Me Daddy". Muzykę napisał Bobby Krlic z The Haxan Cloak.
ZOBACZ TAKŻE: