Gama silników Civica Tourer jest odporna na niezdecydowanych. Wystarczy jedynie określić, czy wolimy silnik benzynowy, czy wysokoprężny. W pierwszym wypadku otrzymamy jednostkę 1.8 i-VTEC o mocy 142 KM, w drugim 1.6 i-DTEC o mocy 120 KM. Oba silniki współpracują standardowo z ręczną skrzynią o sześciu przełożeniach i kierują napęd na przednią oś. Dla silnika benzynowego można zamówić opcjonalnie pięciostopniowy automat.
Używana Honda Civic - znajdź egzemplarz dla siebie
Największą zaletą Civica Tourer jest przestrzeń kryjąca się za przednimi fotelami. Drugi rząd siedzeń Magic-Seats umożliwia uniesienie siedziska, lub złożenie całej kanapy - w zależności od potrzeb. Bagażnik standardowo mieści 624 litry bagażu co lokuje go w absolutnej czołówce segmentu C.
- Comfort: od 81 400 zł - Sport: od 86 100 zł - Lifestyle: od 91 700 zł - Executive: od 99 400 zł
- S: od 87 500 zł - Comfort: od 92 700 zł - Sport: od 97 400 zł - Lifestyle: od 103 000 zł - Executive: od 110 700 zł
Podstawowa wersja S dostępna jest wyłącznie z silnikiem wysokoprężnym. Oferuje przednie i boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, systemy ABS, EBD, BA, VSA i HSA, czy elektryczne szyby z przodu i z tyłu. Wersja Comfort kosztuje przynajmniej 81 400 zł (z silnikiem benzynowym), ale jest całkiem przyzwoicie wyposażona. Oprócz tego, co oferuje S, w Comforcie znajdziemy dodatkowo klimatyzację, tempomat, el. regulowane i podgrzewane lusterka boczne, czy radio CD/MP3.
Wersja Sport oferuje dodatkowo skórzaną kierownicę i gałkę zmiany biegów, sześć głośników zamiast czterech i automatyczne światła z czujnikiem zmroku. Adaptacyjne amortyzatory tylne, system audio Premium (8 głośników) i czujniki parkowania dostaniemy w Lifestyle, a w Executive jeszcze pełną regulację przednich foteli przednich i dostęp bezkluczykowy.
ZOBACZ TAKŻE:
Honda Civic Tourer - Test | Pierwsza jazda | Powrót w dobrym stylu