abs

Więcej o:

abs

  • ABS. Do czego służy i jak działa ABS?

    Czy ABS jest obowiązkowy? ABS jest obowiązkowy w Polsce. 1 lipca 2004 roku Unia Europejska wprowadziła przepis nakazujący montaż ABS-u we wszystkich samochodach osobowych sprzedawanych na Starym Kontynencie. Polska przystąpiła do porozumienia dwa lata później. Biorąc pod uwagę wiek patentu

  • Czy ABS skraca drogę hamowania? Prawda jest zaskakująca

    Temat systemów bezpieczeństwa montowanych w autach szerzej poruszamy również w serwisie Gazeta.pl. ABS zaraz obok poduszek powietrznych jest jednym z podstawowych systemów bezpieczeństwa stosowanych w pojazdach. I choć od 1 maja 2004 roku jest obowiązkowym elementem wyposażenia samochodów

  • Honda SW-T400 ABS - test

    mm, z tyłu 240 mm. Na pociechę hamulce są wyposażone w system CBS i C-ABS. CBS to kombinowany system hamulcowy zwany kiedyś dualem. Naciskając lewą dźwignię, uruchamiamy tylny zacisk hamulcowy i jeden tłoczek w przednim. Natomiast naciskając prawą dźwignię, uruchomione zostają pozostałe tłoczki w

  • ABS | Pełne bloki czyli jak hamować

    ABS to Anti Blockier System, czyli system antyblokujący. W tym przypadku kół. Główne zadanie: utrzymanie sterowności samochodu podczas hamowania. Okazuje się, że wielu kierowców zaskoczonych pojawieniem się przeszkody hamuje zbyt mocno i zbyt długo, co kończy się zablokowaniem kół. Wówczas auto

  • Porządki w grupie Asseco

    ABS jeszcze w tej połowie roku zamierza wyemitować ok. 12,2 mln akcji w zamian za 100% akcji Asseco Systems wnoszonych przez Asseco Poland. Poza tym planowane jest przejęcie brakujących 39,44% akcji Anica System, które są obecnie w posiadaniu 19 osób fizycznych. Na ten cel wyemitowanych zostanie

  • Sam na sam z mocą

    to 820 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Przy wadze zaledwie 1275 kg maszyna rozpędza się do "setki" w 3 s i osiąga 360 km/h prędkości maksymalnej. M600 nie posiada ani ABS-u, ani systemu stabilizacji toru jazdy. Wyposażono go za to w hamulce firmy Aldon i kontrolę trakcji... którą można wyłączyć

  • 10 najczęstszych pomyłek na temat opon zimowych

    indeksów prędkości, które znajdują się na każdej oponie. Ale, tak czy owak, kierowca powinien zawsze dopasować szybkość do warunków jazdy. 5. Mam przecież ABS i ESP! To za mało! Nawet najlepsze wyposażenie techniczne zawiedzie, jeśli opony nie będą dopasowane do warunków panujących na drogach. 6. Co mam