Cennik odświeżonego Alfa Romeo Giulia nie jest bardzo rozbudowany. W ofercie znajdziemy tylko dwie jednostki napędowe.
Więcej ciekawych newsów motoryzacyjnych znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl
Klienci mogą się zdecydować na benzynowy silnik 2.0 280 KM z napędem na obie osie i automatyczną, 8-biegową skrzynią. Drugi wariant to 2,2-litrowy diesel JTDM o mocy 210 KM z napędem na obie osie i automatyczną przekładnią. Wersje z napędem na tylną oś wypadły z oferty.
Włoski producent przygotował znacznie więcej wersji wyposażenia. W przypadku silnika benzynowego można wybierać spośród pięciu specyfikacji – od bazowej wersji Super, przez Sprint, TI, Veloce oraz Competizione. Natomiast fani silników Diesla mają do wyboru zaledwie dwie wersje: Ti oraz Veloce.
Silnik benzynowy 2.0 GME 280 KM:
Silnik Diesla 2.2 JTDM 210 KM:
Importer włoskiej marki zaaplikował duże podwyżki. Jeszcze przed face-liftingiem najtańsza Giulia kosztowała 211 000 zł, a w momencie premiery ceny podstawowej wersji rozpoczynały się w okolicach 130 000 zł. Natomiast Diesel w topowej wersji Veloce przed wprowadzeniem face-liftingu kosztował 278 000 zł.
Kwestia wejścia marki Alfa Romeo do segmentu premium, przynajmniej pod względem poziomu cen, nastąpiło jakiś czas temu. W podobnej cenie, a nawet taniej, można kupić modele Mercedesa, Audi czy BMW.
Przy okazji wprowadzenia na rynek modelu Giulia po face-liftingu, Alfa Romeo odświeżyło cennik modelu Stelvio. Tutaj również klienci mają do wyboru. Ceny na 2023 rok wyglądają następująco:
Silnik benzynowy 2.0 GME 280 KM:
Silnik Diesla 2.2 JTDM 210 KM: