Hyundai Bayon po liftingu. Teraz go łatwo pomylić z modelem Kona

Hyundai Bayon pozycjonowny w segmencie B-SUV przeszedł aktualizację. W aucie po zmianach odświeżono między innymi przednią część nadwozia, przez co teraz Bayon będzie łatwo mylony z większym modelem Kona.

Hyundai Bayon wprowadzony do sprzedaży w 2021 roku został zmodernizowany. Pojazd otrzymał długą listę inteligentnych funkcji łączności i bezpieczeństwa. Przy okazji nieco zmieniono także wnętrze oraz przeprojektowano nadwozie. Pod maską należy oczekiwać silnika benzynowego o pojemności 1.0 l o mocy 100 KM, który jest łączony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach lub dwusprzęgłową przekładnią automatyczną. Więcej o nowych samochodach piszemy na Gazeta.pl.

Odmłodzony wygląd zewnętrzny

Crossover ma teraz bardziej wyrazisty przód. Poprowadzony pod maską pas świateł do jazdy dziennej LED został zintegrowany, aby stworzyć sygnaturę świetlną znaną już m.in. z nowej generacji modelu Kona. Kształt przedniego zderzaka, a także osłony chłodnicy zostały zmienione, aby uzyskać bardziej charakterystyczny design. Z tyłu również zastosowano przeprojektowany zderzak i dodano odświeżone wzory obręczy kół 16- i 17-calowych. Do wyboru będzie dziewięć kolorów nadwozia, w tym cztery nowe: Lumen Grey Pearl, Meta Blue Pearl, Lucid Lime Metallic i Vibrant Blue Pearl. Dach w kolorze Phantom Black jest opcjonalny.

Lepsze wyposażenie pojazdu

W wyposażeniu można teraz liczyć na ulepszone funkcje informacyjno-rozrywkowe. W standardzie montowany jest 4,2-calowy zestaw wskaźników LCD i 10,25-calowy ekran nawigacji, a aktualizacja map nawigacji odbywa się z chmury (Over-the-Air). Opcjonalny konfigurowalny cyfrowy kokpit ma przekątną 10,25" ze zmienną grafiką zegarów w zależności od wybranego trybu jazdy. Opcjonalne pojawia się wielokolorowe oświetlenie nastrojowe.

Komfort kierowcy poprawiają interfejsy łączności Apple CarPlay i Android Auto, bezprzewodowa ładowarka czy najnowsza telematyka Bluelink. Porty USB-C – jeden z przodu i jeden z tyłu – ułatwiają jednoczesne ładowanie urządzeń elektronicznych. Z przodu dodatkowo umieszczono port USB-A umożliwiający przesyłanie danych do systemu informacyjno-rozrywkowego pojazdu. Całość uzupełnia system dźwiękowy marki Bose z ośmioma głośnikami.

Więcej funkcji bezpieczeństwa

Bayon po liftingu oferuje teraz usługę eCall drugiej generacji, opartą na sieci 4G, która w razie wypadku automatycznie powiadamia służby ratunkowe w przypadku wyzwolenia poduszek powietrznych w pojeździe. Alternatywnie, pasażerowie mogą również ręcznie aktywować tę funkcję poprzez naciśnięcie przycisku. Do nowych funkcji bezpieczeństwa należy: asystent podążania pasem ruchu (LFA), asystent zapobiegania kolizjom czołowym (FCA), inteligentny tempomat (NSCC) wykorzystujący dane z systemu nawigacji, asystent zapobiegania kolizjom w martwym polu widzenia (BCA), monitorowanie uwagi kierowcy (DAW), ostrzeganie o odjechaniu poprzedzającego pojazdu (LVDA). W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.

Zobacz wideo Najbardziej uśmiechnięty samochód na świecie [AUTOPROMOCJA]
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.