Hyundai Bayon wprowadzony do sprzedaży w 2021 roku został zmodernizowany. Pojazd otrzymał długą listę inteligentnych funkcji łączności i bezpieczeństwa. Przy okazji nieco zmieniono także wnętrze oraz przeprojektowano nadwozie. Pod maską należy oczekiwać silnika benzynowego o pojemności 1.0 l o mocy 100 KM, który jest łączony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach lub dwusprzęgłową przekładnią automatyczną. Więcej o nowych samochodach piszemy na Gazeta.pl.
Crossover ma teraz bardziej wyrazisty przód. Poprowadzony pod maską pas świateł do jazdy dziennej LED został zintegrowany, aby stworzyć sygnaturę świetlną znaną już m.in. z nowej generacji modelu Kona. Kształt przedniego zderzaka, a także osłony chłodnicy zostały zmienione, aby uzyskać bardziej charakterystyczny design. Z tyłu również zastosowano przeprojektowany zderzak i dodano odświeżone wzory obręczy kół 16- i 17-calowych. Do wyboru będzie dziewięć kolorów nadwozia, w tym cztery nowe: Lumen Grey Pearl, Meta Blue Pearl, Lucid Lime Metallic i Vibrant Blue Pearl. Dach w kolorze Phantom Black jest opcjonalny.
W wyposażeniu można teraz liczyć na ulepszone funkcje informacyjno-rozrywkowe. W standardzie montowany jest 4,2-calowy zestaw wskaźników LCD i 10,25-calowy ekran nawigacji, a aktualizacja map nawigacji odbywa się z chmury (Over-the-Air). Opcjonalny konfigurowalny cyfrowy kokpit ma przekątną 10,25" ze zmienną grafiką zegarów w zależności od wybranego trybu jazdy. Opcjonalne pojawia się wielokolorowe oświetlenie nastrojowe.
Komfort kierowcy poprawiają interfejsy łączności Apple CarPlay i Android Auto, bezprzewodowa ładowarka czy najnowsza telematyka Bluelink. Porty USB-C – jeden z przodu i jeden z tyłu – ułatwiają jednoczesne ładowanie urządzeń elektronicznych. Z przodu dodatkowo umieszczono port USB-A umożliwiający przesyłanie danych do systemu informacyjno-rozrywkowego pojazdu. Całość uzupełnia system dźwiękowy marki Bose z ośmioma głośnikami.
Bayon po liftingu oferuje teraz usługę eCall drugiej generacji, opartą na sieci 4G, która w razie wypadku automatycznie powiadamia służby ratunkowe w przypadku wyzwolenia poduszek powietrznych w pojeździe. Alternatywnie, pasażerowie mogą również ręcznie aktywować tę funkcję poprzez naciśnięcie przycisku. Do nowych funkcji bezpieczeństwa należy: asystent podążania pasem ruchu (LFA), asystent zapobiegania kolizjom czołowym (FCA), inteligentny tempomat (NSCC) wykorzystujący dane z systemu nawigacji, asystent zapobiegania kolizjom w martwym polu widzenia (BCA), monitorowanie uwagi kierowcy (DAW), ostrzeganie o odjechaniu poprzedzającego pojazdu (LVDA). W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.