1.8 tsi

Więcej o:

1.8 tsi

  • Kupujemy używane: Skoda Octavia II 1.8 TSI - co psuje się najczęściej?

    Skoda Octavia to od wielu lat jeden z najpopularniejszych samochodów w naszym kraju. Zainteresowaniem cieszą się nie tylko nowe egzemplarze z salonu, ale także auta używane. W dobrej cenie możemy kupić używaną Octavię drugiej generacji. Skoda Octavia II 1.8 TSI - co psuje się najczęściej? W

  • Poradnik | Kupujemy używane 1.8 TSI | Dobry silnik, choć nie bez wad

    jej przypadku, sztab inżynierów koncernu VAG miał za zadanie stworzenie jednostki mocnej, oszczędnej i bardzo elastycznej. By sprostać postawionym wymogom, sięgnięto po wszystkie nowoczesne rozwiązania techniczne, mogące pomóc w osiągnięciu sukcesu. 1.8 TSI/TFSI otrzymał bezpośredni wtrysk paliwa przekładający

  • Skoda Octavia Combi 1.8 TSI - test | Pierwsza jazda

    - benzynowym 1.8 TSI o mocy 180 KM. Wybór diesla byłby zbyt oczywisty. Chcę sprawdzić, czy mocny benzyniak pasuje do charakteru auta. Wiedząc, że od hotelu dzieli mnie około 200-kilometrowa droga, prowadząca głównie przez górzyste zakątki Niemiec i Austrii, nie mogę odmówić sobie skrzyni DSG, która wyręczy

  • VW Passat Variant 1.8 TSI - test | Za kierownicą

    Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI (160 KM) w wersji Comfortline kosztuje 103 090 zł. Za Mondeo Ghia, napędzane nowym, turbodoładowanym benzyniakiem EcoBoost o pojemności 1,6 litra (160 KM), trzeba zapłacić 102 500 zł (w promocji 95 500 zł), a za Avensisa Premium z wolnossącym motorem 2.0 (152 KM) - 104 490

  • Seat Leon ST FR 1.8 TSI | Test | Kombi z temperamentem

    tym przypadku jest to silnik 1.8 TSI osiągający 100 KM z litra pojemności, czyli całkiem obiecujące 180 KM. Moment obrotowy wynoszący 250 Nm osiągany jest w szerokim zakresie 1250-5000 obr./min., dzięki czemu jednostka oferuje doskonałą elastyczność i nie trzeba często sięgać do drążka skrzyni biegów

  • Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

    , ale wolniej niż 130-ką trudno jest dokładnie ocenić aktualną prędkość poświęcając na tę czynność zaledwie ułamki sekund. Silnik chociaż nosi doskonale znane w koncernie VAG oznaczenie 1.8 TSI, to jest to trzecia już generacja tej jednostki. Nie są to puste słowa, bowiem konstrukcję wykonano z lekkich

  • Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

    tego nie znajdziemy. Ta opcja ma być dostępna w kombi, którego sprzedaż rozpocznie się w lutym 2014 roku. Cztery tryby jazdy wpływają na zmianę reakcji silnika na gaz, jego brzmienie (tylko w 1.8 TSI i 2.0 TDI 184 KM), wspomaganie układu kierowniczego, a także oświetlenie wewnątrz pojazdu (czerwone w trybie sportowym

  • Volkswagen Touran | Dwa najmocniejsze silniki już w Polsce

    Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach Do tej pory Volkswagena Tourana można było zamówić ze słabszymi jednostkami napędowymi: 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (150 KM), 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Teraz do oferty dołączają najmocniejsze w gamie 1.8 TSI i 2.0 TDI. Topowy

  • Nowsze silniki dla Skody

    się pomiędzy podstawowy wariant 1.2 TSI o mocy 105 KM i większą 1.8 TSI o mocy 160 KM. Dwa mniejsze silniki w Yeti przekazują napęd tylko na koła przednie, natomiast 1.8 TSI wyłącznie na obie osie. Silnik 2.0 TDI CR DPF o mocy 140 KM montowany w Yeti będzie mógł odtąd być wyposażony opcjonalnie w skrzynię DSG

  • Skoda Yeti po liftingu | Ceny

    kosztuje 71 950 zł, natomiast podstawowa wersja Yeti z napędem na cztery koła i silnikiem benzynowym 1.8 TSI 160 KM to wydatek 80 500 zł. Standardowe wyposażenie wariantu Outdoor zostało dodatkowo wyposażona o pakiet na bezdroża oraz czujnik ciśnienia powietrza w oponach. W przypadku tej wersji ceny