strefa tempo 30

Więcej o:

strefa tempo 30

  • Strefa 30 - wprowadzać czy nie?

    Do czerwca ścisłe centrum Poznania pomiędzy ulicami Solną, al. Marcinkowskiego, Św. Marcin i al. Niepodległości ma się zamienić w strefę tempo 30. To oznacza ograniczenie prędkości do 30 km na godz., czyli prędkości bezpiecznej dla pieszych i rowerzystów. Dodatkowo na ośmiu jednokierunkowych

  • Ograniczenie do 30 km/h coraz popularniejsze

    ostatnio i polskich, stosuje się uspokajanie ruchu poprzez strefę tempo 30. Dostrzega się wiele zalet zastosowania tego rozwiązania. Obszary objęte strefą tempo 30 są przyjazne mieszkańcom, podnoszą komfort mieszkania, a ograniczenie prędkości pozytywnie wpływa na obniżenie liczby wypadków, mniejszą emisję

  • W centrum ograniczenie do 30 km/h

    Zaczęło się podczas zorganizowanej przez "Gazetę" debaty o ruchu rowerowym. Tadeusz Kopta z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad radził władzom Poznania, by zaczęły uspokajać ruch w śródmieściu i objęły je strefą "tempo 30" (czyli ograniczeniem prędkości do 30 km na godz.). To bezpieczna

  • Które miasto jest najwolniejsze w Polsce? Znamy odpowiedź!

    dróg stosujący coraz ostrzejsze limity prędkości. W centrach niektórych miast wprowadzono strefy tempo 30, żeby zwiększyć bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów. Do czołówki najwolniejszych miast w Polsce należy Kraków, Poznań, Łódź, Warszawa, Szczecin oraz Wrocław. Liderem tegorocznego zestawienia

  • Rowerzyści w Paryżu mogą jeździć na czerwonym

    tego przywileju w nieograniczonym zakresie. Aby na skrzyżowaniu mógł pojawić się odpowiedni znak, musi być spełnione jedno kryterium: ulica musi być objęta strefą Tempo 30, czyli z ograniczeniem prędkości do 30 km/h. Początkowo znaki ułatwiające jazdę rowerem pojawią się na niewielkim obszarze północnego Paryża

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.