reklamacja

Więcej o:

reklamacja

  • Prawo do reklamacji a obowiązki sprzedawców internetowych

    Dla sprzedawców internetowych to kluczowe aspekty prawne, które stanowią sedno posprzedażowej obsługi klienta, mające realne odzwierciedlenie w wynikach finansowych sklepu. Eksperci Trusted Shops przygotowali poradnik opisujący poszczególne tryby składania reklamacji i konsekwencje z tym związane

  • Jak długo można czekać na rozpatrzenie reklamacji

    sprawę prowadził zgodnie z procedurami. - "Zarzuty czytelnika są krzywdzące dla pracowników banku" - pisze Piotr Lemberg, rzecznik prasowy BOŚ Banku. Tłumaczy też, że na reklamacje bank odpowiada zgodnie z terminami wskazanymi w rekomendacji Komisji Nadzoru Finansowego - czyli w czasie nieprzekraczającym

  • Zasady udzielania odpowiedzi na reklamacje

    Nie zmuszaj klienta do wizyty w sklepie Konsumentem jest osoba fizyczna, która zawarła umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Błędem jest oczekiwanie, że to konsument ma obowiązek zgłosić się do sklepu w celu odbioru odpowiedzi na jego reklamację

  • Zmiany w reklamacjach. Klienci otrzymali nowe narzędzia do walki o swoje prawa

    . sposoby reklamacji produktów. Zamiast "rękojmi" będziemy mieć "odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową". Adwokatka Anna Lach z kancelarii prawnej "Chałas i Wspólnicy" wyjaśniała, że oznacza to, że gdy złożymy reklamację jako konsument czy przedsiębiorca na prawach konsumenta, to zastosowanie będzie miała

  • Marka w social media c.d. - reklamacje

    Historię reklamacji na Facebooku opisał Piotr Miączyński, dziennikarz Gazety Wyborczej, na swoim blogu. Konsumentka na tzw. fanpage Burger Kinga na Facebooku zwróciła uwagę na opieszałą obsługę. I jak to skomciowali na FB? Burger King Polska @Izabela - dzięki wielkie za info. Może styl HIYW w pracy

  • Reklamacja za prąd w dwa tygodnie. Jeśli nie zdążą, wygrałeś

    Od dziś firmy sprzedające i dostarczające prąd będą miały 14 dni na rozpatrzenie wszystkich złożonych reklamacji. Jeśli w tym czasie tak się nie stanie, skarga będzie uwzględniana z automatu. Do wczoraj ten dwutygodniowy termin obowiązywał jedynie w przypadku wniosku lub reklamacji odbiorcy w

  • Reklamacja za nieudane wakacje. Czego możesz wymagać od biura podróż?

    Jeżeli nasze wakacje organizowane są przez biuro podróży, za większość niedogodności związanych z wyjazdem możemy domagać się rekompensaty. W takim przypadku najlepiej złożyć oficjalną skargę. Podpowiadamy, co podlega reklamacji w trakcie wyjazdu oraz w jaki sposób można uzyskać odszkodowanie od

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.