opel agila

Więcej o:

opel agila

  • Opel Agila 1.3 CDTI Njoy

    Opel Agila jest produkowany w Gliwicach, a jednostka napędowa CDTI o pojemności 1,3 litra - wspólne dzieło konstruktorów Fiata i General Motors - w Bielsku-Białej (Fiat-GM Powertrain Polska). Gros aut trafia na eksport, ale w Polsce mikrovany także zaczynają być popularne. Ich niewątpliwe walory

  • Opel Agila (2000-2006) - opinie Moto.pl

    się na najwyższych pozycjach w wewnętrznych rankingach zakładów produkcyjnych niemieckiego koncernu. LPG Jerzy Maliński - Koalicja na rzecz Autogazu: Mimo niewielkich rozmiarów nie brakuje chętnych, którzy chcą zamontować w tym samochodzie instalację LPG. Jednak Opel Agila od początku produkcji miał system

  • OPEL AGILA 1,2 - TEST 30 000 km - część I

    OPEL AGILA 1,2 - TEST 30 000 km W małej Agili, siedząc wysoko za kierownicą i patrząc ponad dachami większości małych samochodów, każdy może się poczuć jak król. Mimo małych wymiarów Agili może wsiąść do niej nawet królowa w koronie - na pewno nie spadnie jej z głowy, bo auto jest bardzo wysokie

  • OPEL AGILA 1.2 16V - TEST 30 000 km

    TEST 30 000 km OPEL AGILA 1.2 16V Stan licznika na początku testu: 4057 km Przebieg: 35 123 km Przebieg od momentu rozpoczęcia testu: 31 066 km Średnie testowe zużycie paliwa: 7,1 l/100 km Usterki: drgająca wskazówka obrotomierza (przy 27 628 km), bąble na dwóch przednich oponach Kleber C 601 TK MD

  • Dane techniczne

    segment rynku: klasa A nadwozie: hatchback, 5-drzwiowe silnik: diesel 1248 cm3, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, turbodoładowany moc maksymalna: 70 KM (51 kW) przy 4000 obr/min maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 1750 obr/min przyspieszenie 0-100 km/h: 15,0 s prędkość maksymalna: 153 km/h skrzynia

  • auto + pieniądze

    Gwarancja na pojazd - 2 lata na perforację - 12 lat na lakier - 3 lata ograniczenie przebiegu - brak możliwość przedłużenia - brak Eksploatacja pierwszy przegląd (po roku lub po 30 tys. km) - 500 zł koszt pełnego baku* - 121 zł koszt rocznej eksploatacji: przebieg: 15 tys./30 tys. km paliwo: 3019

  • Ceny

    Cena wersji testowanej - 52 900 zł Wyposażenie Standard: poduszka powietrzna kierowcy wspomaganie układu kierowniczego elektrycznie sterowane lusterka radioodtwarzacz kasetowy kierownica pokryta skórą chromowane elementy wykończenia wnętrza relingi dachowe Dopłacisz: ABS - 2100 zł poduszka

  • Pomiary testowe

    przyspieszenie 0-80 km/h: 10,1 s 0-100 km/h: 15,4 s 0-120 km/h: 25,5 s 0-400 m: 19,9 s elastyczność 80-100 km/h (IV bieg): 5,9 s 100-120 km/h (V bieg): 11,4 s droga hamowania 100-0 km/h: 58,6 m zużycie paliwa (średnie): 6,8 l/100 km głośność we wnętrzu na biegu jałowym: 50,4 dB podczas jazdy 60 km/h

  • Następca Sparka trafi do nas jako...

    . Nas bardziej interesuje marka Opel. Niemiecki producent zaproponuje to samo auto pod nazwą Agila. Nie jest tajemnicą, że Vauxhall Viva i Opel Agila będą spokrewnione z kolejną generacją Chevroleta Spark. Nowa "iskierka" ma się pojawić na rynku w pierwszej połowie 2015 roku, ale do nas nie trafi, bo marka Chevrolet

Copyright © Agora SA