lata 70.

Więcej o:

lata 70.

  • Wybierz auto lat 70. | Sondaż

    Chociaż ceny paliwa poszybowały w górę, samochody sportowe nie wymarły całkowicie. Przetrwali najwytrwalsi byśmy i dziś mogli cieszyć się techniką na najwyższym poziomie. Ale lata 70. to też okres, w którym nadwozie uniwersalne typu hatchback/liftback przeżywało swoje najlepsze czasy. Niemal

  • IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 70-te

    Mercedes G Na ostatnim Salonie Samochodowym we Frankfurcie w latach 70-tych (1979r.) premierę swojego najpopularniejszego modelu zapowiedziała Honda. Japończycy przywieźli do Europy produkcyjną wersję Civica drugiej generacji, który wszedł do sprzedaży rok później. Nowy Civic miał poprawioną stylistykę

  • Saab 900 ikoną lat 70.

    . Wszystko to wystarczyło, by wśród premier lat 70. zająć... drugie miejsce. Najciekawszym autem tamtej dekady wybraliście niezbyt urodziwego, ale pełnego uroku szwedzkiego lotnika, Saaba 900. Jego konstrukcja nie była nowa, opierała się bowiem na modelu 99 z 1968 roku. Nadwozie unowocześniono, dodano trochę centymetrów

  • Dlaczego samochody w latach 70 w USA miały dziwne "wyłupiaste" zderzaki?

    Musimy cofnąć się w czasie do roku 1970, a dokładnie 31 grudnia. Wtedy też powstał amerykański urząd ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego (NHTSA). Organ do dzisiaj dba o bezpieczeństwo zmotoryzowanych m.in. poprzez tworzenie specjalnych wymogów dotyczących nowych samochodów. NHTSA stoi m.in. za

  • Ogromny odpis Orlenu. "Trochę to przypomina lata 70. i Edwarda Gierka"

    była o to, by inwestować, inwestować, inwestować, ale już w mniejszym stopniu o to, by to miało sens - ocenił ekspert. - Trochę to przypomina lata 70. i pierwszego sekretarza PZPR Edwarda Gierka, który miał mniej więcej podobne pomysły - dodał. Jego zdaniem "najbardziej przykre" jest to, że nie chodzi w