klasa wyższa-średnia

Więcej o:

klasa wyższa-średnia

  • Audi wprowadzi do seryjnego modelu lekkie sprężyny zawieszenia

    sprężyny jest nieco większa, przy mniejszej liczbie skrętów. Audi - ogłoszenia aut używanych Przede wszystkim jest ona jednak o 40 procent lżejsza. Podczas gdy sprężyna stalowa w modelu klasy wyższej średniej waży prawie 2,7 kg, sprężyna z CRP o tych samych właściwościach ma ciężar ok. 1,6 kg. Łącznie

  • SKODA SUPERB 2.8 V6

    SKODA SUPERB 2.8 V6 Wizerunek marki z Mlada Boleslaw w ciągu ostatnich kilku lat zmienił się diametralnie. Następnym krokiem jest wprowadzenie auta klasy wyższej średniej. Na rynku pojawia się Superb. Nazwę nowego modelu zaczerpnięto z samochodu produkowanego przez Skodę na przełomie lat 30. i 40

  • VW PASSAT W8 4MOTION

    VW PASSAT W8 4MOTION Obecnie flagowa limuzyna VW otrzymała przepustkę do klasy wyższej średniej, chociaż wymiarami jeszcze nie dorównuje Mercedesowi Klasy E, BMW serii 5 czy Audi A6. Podobnie jak więksi konkurenci może być napędzana jednostką 8-cylindrową. Nowy silnik zbudowano w układzie W

  • Audi A6 - król segmentu E

    Audi A6 | Za kierownicą Ocena "doskonały" oraz 93 ze 100 możliwych do uzyskania punktów - oto wynik Audi A6 w najnowszym rankingu amerykańskiego magazynu Consumer Reports. Biorąc pod uwagę zeszłoroczną notę (79 punktów), limuzyna z Ingolstadt mocno awansowała. Co sprawiło, że został wybrany

  • Mercedes vs Audi | Wyniki

    Stosunkiem głosów 57% do 43% wygrało Audi A6. Co się stało z legendarną trwałością Mercedesa? Najwyraźniej skończyła się wraz z modelem W124. Oprócz spadku jakości poważnie na reputacji W210 zaciążyły też problemy z rdzą. Audi też nie jest wolne od wad, jak zauważyli czytelnicy silniki TDI potrafią

  • Volvo S40 T5

    Koniec zabawy w ołowiane żołnierzyki! Dziś do boju ruszają perfekcyjnie zaprojektowane urządzenia, które celnym strzałem mają zmieść z powierzchni ziemi każdego przeciwnika. Skończyły się czasy, gdy z taśm produkcyjnych zjeżdżały samochody będące efektem wesołej i beztroskiej twórczości

  • Te auta najtrudniej ukraść

    przed Audi, Volvo, BMW i Mazdą. Poniżej znajdziecie natomiast listę zwycięzców w poszczególnych klasach: - auta małe: Volkswagen Polo SEL (rocznik modelowy 2010) - klasa niższa średnia: Citroen C4 Exclusive - klasa wyższa średnia: Citroen C5 Exclusive - klasa wyższa średnia premium: Audi A4 - klasa wyższa

  • Niemiecka satysfakcja

    - modelami Aygo(samochody miejskie) i Corolla (klasa niższa średnia), oraz Mercedes - klasą E (luksusowe) i CLK (sportowe). Pozostali zwycięzcy to Daihatsu Sirion (auta małe), Renault Laguna (klasa wyższa średnia), Skoda Roomster (minivany) oraz Nissan Qasshqai (SUVy). Jak widać, kategorie powstały nieco

  • Sprawdź czy trudno ukraść Twoje auto

    . Zwycięzcy zostali wybrani w jedenastu kategoriach, określonych przez Thatcham. Auta małe: 1. Seat Ibiza SE i Sport 2. MINI 3. Citroen C3 Exclusive Klasa niższa średnia: 1. Citroen C4 Exclusive 2. Volvo C30 3. Audi A3 Klasa wyższa średnia: 1. Citroen C5 Exclusive 2. Volkswagen Passat - Passat CC 3. Vauxhall

  • Co kupują Niemcy?

    swoim segmencie. Wśród samochodów małych liderem jest VW Polo (6 182 rejestracji; 14,7%), w klasie niższej średniej VW Golf/Jetta (16 943; 29,9%), w klasie wyższej średniej BMW Serii 3 (5 687; 18,1%), w klasie wyższej BMW Serii 5 (5 047; 39%), w klasie aut luksusowych BMW Serii 7 (715; 33,5

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.