Ipsos

Więcej o:

Ipsos

  • Niemcy mistrzami w oszczędzaniu? Nic bardziej błędnego!

    Prawie jedna trzecia niemieckich gospodarstw domowych nie ma żadnych oszczędności i nie ma z czego odkładać na czarną godzinę - wynika z sondażu instytutu Ipsos, przeprowadzonego na zlecenie niemieckiego oddziału banku ING. Wynik ten obala mit o Niemcach jako mistrzach w oszczędzaniu. W rocznym

  • Kierowcy nie szukają tańszej polisy. Szkoda zachodu

    Większość z nas jest wierna swojemu dotychczasowemu ubezpieczycielowi i znacznie chętniej przedłuży obowiązującą polisę na kolejny rok, niż zacznie szukać jakiejś alternatywy. Tak przynajmniej wynika z przeprowadzonych pod koniec zeszłego roku badań instytutu Ipsos na ogólnopolskiej próbie

  • Kolor zmniejsza koszty

    Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez Ipsos dla firmy Lexmark, dostawcy rozwiązań druku. Pracownicy biurowi zwracają znacznie większą uwagę na to, co drukują, kiedy mają drukować w kolorze. W rezultacie drukują znacznie mniej niepotrzebnych materiałów, co prowadzi do zmniejszenia

  • Sondaż: Polacy mają siłę, aby pracować tylko do 44. roku życia

    Międzynarodowa pracownia badawcza Ipsos przepytała pracowników z 28 krajów na temat ich podejścia wobec pracy. Wyniki dotyczące Polski, które przedstawił serwis internetowy 300gospodarka.pl, nie napawają optymizmem. W większości zestawień znajdujemy się na szarym końcu stawki.  Sondaż: Polacy

  • Rośnie marnotrawstwo papieru

    Według ogólnoeuropejskich badań, przeprowadzonych przez Ipsos na zlecenie firmy Lexmark - dostawcy rozwiązań druku, ilość stron drukowanych w biurach na całym kontynencie pozostaje wysoka, na poziomie 31 wydruków na pracownika dziennie i nie zmieniła się znacząco na przestrzeni ostatnich lat

  • ArchiDoc zbada rynek outsourcingu

    badawczego o charakterze cyklicznym. Powtarzalność badań umożliwia ocenę zmian zainteresowania firm outsourcingiem procesów biznesowych i śledzenie dynamiki rynku" - mówi Krzysztof Chmielewski, Quantitative Research Director,IPSOS. ArchiDoc, przez cykliczne przeprowadzanie badań, stale monitoruje rynek