ignis

Więcej o:

ignis

  • SUZUKI IGNIS

    SUZUKI IGNIS Suzuki Ignis to mały i dość niepozorny samochód, skutecznie wyłamujący się ze schematów. Trudno go zakwalifikować do jakiejkolwiek klasy aut. Właściwie Ignis stworzył dla siebie osobną niszę na polskim rynku. Dość długo zastanawiałem się, dla kogo przeznaczone jest nowe Suzuki, i muszę

  • Suzuki Ignis z prestiżową nagrodą

    Nowe Suzuki Ignis przyjechało do Europy niedawno, bo na Salon Samochodowy w Paryżu. W polskich salonach sprzedaży crossover powinien pojawić się już na początku 2017 roku. Za to w Japonii rynkowa premiera odbyła się w lutym 2016 r., a auto okazało się dużym sukcesem - do końca sierpnia sprzedano

  • Suzuki Ignis (2000-2007) - opinie Moto.pl

    teren Ignis z pewnością się nie nadaje. Napęd tylnej osi jest zbyt delikatny, a na dodatek załącza się z opóźnieniem. Możliwości 4x4 lepiej wykorzystywać na utwardzonych nawierzchniach wówczas, gdy robi się ślisko. Wnętrze Ignisa nie rozpieszcza, materiały i wykończenie prezentują raczej przeciętny

  • Test Suzuki Ignis 1.2 DualJet SHVS. Mieszczuch idealny?

    Suzuki Ignis to auto jedyne w swoim rodzaju. I wcale nie chodzi mi tylko o lekko szaloną stylistykę. To "mały SUV" segmentu A, a w ofercie konkurentów trudno znaleźć teraz podobną konstrukcję. Ignis mierzy zaledwie 3,7 m długości i wypełnia na rynku kolejną, niezagospodarowaną jeszcze przez nikogo

  • Suzuki Ignis 1.5 VVT

    Ognisty (z) Węgier Zwarte nadwozie o niewielkich wymiarach zdradza, że Suzuki Ignis to auto miejskie. We wnętrzu samochodu znajdziesz dużo funkcjonalnych rozwiązań, które czynią z niego wygodny pojazd odpowiedni także na dłuższe wycieczki. Na pochwałę zasługuje przede wszystkim wyższy niż w

  • Suzuki Ignis | Ceny w Polsce | Kolejna nisza

    Japoński maluch mierzy 3,7 m długości, niespełna 1,7 m szerokości i prawie 1,6 m wysokości. Za jego najtańszą odmianę trzeba zapłacić 49 900 zł. W tej cenie dostaniemy Ignisa z wolnossącym silnikiem benzynowym 1.2 Dualjet o mocy 90 KM. W gamie pojawi się też odmiana z napędem hybrydowym typu Mild

  • Opinie Moto.pl: Suzuki Ignis Hybrid 4WD 5MT. Zapomnij o tym jednym pytaniu

    Ile kosztuje nowe Suzuki Ignis Hybrid? Nowe Suzuki Ignis Hybrid z ręczną skrzynią kosztuje w Polsce wyjściowo 57 500 zł (Comfort Plus) w wersji z napędem na przód oraz 69 500 zł z napędem 4WD (Premium). To dużo. Na tyle dużo, że wiele osób, słysząc, ile ten mały SUV-ik kosztuje łapie się za głowę

  • Suzuki Ignis 1.3i VVT 4x4 Snow White

    Przedstawicielstwo Suzuki postanowiło zadbać o bezpieczeństwo i portfele swoich klientów. Do salonów sprzedaży wjeżdżają nowe promocyjne wersje Ignisa. Znana niby-terenówka teraz sprzedawana będzie w wersji Snow White. To limitowana seria aut z bogatym wyposażeniem z zakresu bezpieczeństwa

  • Nowe Suzuki Ignis Hybrid - miękka hybryda, lekka kosmetyka i ceny w Polsce

    Ile kosztuje nowe Suzuki Ignis Hybrid? Polski cennik nowego Suzuki Ignisa otwiera 56 900 zł. Tyle zapłacimy za SUV-ika z napędem 2WD i ręczną, pięciobiegową skrzynią, w bazowej wersji wyposażenia Comfort. Jeżeli jesteście zainteresowani Ignisem z CVT i napędem 2WD, to cena wzrośnie 65 900 zł

  • Salon Paryż 2016 | Suzuki Ignis | Mały crossover z napędem 4x4

    segmencie. W podstawowej wersji waży bowiem tylko 810 kg. Z napędem 4x4 i układem hybrydowym jego waga wzrośnie do 920 kg. W Suzuki Ignis opcjonalnie dostępny będzie napęd 4x4 ALLGRIP. Razem z dużym prześwitem (180 mm) ma sprawić, że Ignis swoimi właściwościami terenowymi zawstydzi nie jednego większego

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.