hamamatsu

Więcej o:

hamamatsu

  • Moto na moto: Suzuki GSX-S950. Czy w Hamamatsu oszaleli?

    " do 55 900 zł, przy której już nie miałbym takich wątpliwości. W 2023 r. sytuacja skomplikuje się jeszcze bardziej. Na ten sezon Suzuki naszykowało wyjątkowo bogatą ofertę w klasie naked. Amator miejskich motocykl z Hamamatsu oprócz starzejącego się, ale wciąż ciekawego klasyka SV650A (ceny od 28 900 zł

  • Salon Frankfurt 2013 | Suzuki iV-4: następca Grand Vitary?

    Suzuki Vitara 3d 2.4 - test Najmocniejsze strony Suzuki to małe auta do miasta i samochody z napędem 4x4, które dzielnie spisują się w terenie. Japoński producent z Hamamatsu nie może jednak stać w miejscu - obecna generacja Grand Vitary jest na rynku od 2005 roku. Konkurencja nie śpi

  • Nowe skutery Suzuki w Polsce. Indie oszalały na ich punkcie

    skrytka w kokpicie. Avenis 125 to młodszy brat modelu Address. Zadebiutował w 2022 roku i również cieszy się dużym powodzeniem na dalekim wschodzie. Klientów musi przyciągać agresywny sportowy wygląd. Przy sporej dozie życzliwości można uznać, że nawiązuje do stylizacji naked bike'ów firmy z Hamamatsu

  • Suzuki RMX 450Z | Za kierownicą

    się w terenie z dużym zainteresowaniem śledzili wprowadzenie w 2000 roku całkowicie nowego motocykla enduro z Hamamatsu - DRZ 400. Mocny, nowoczesny, chłodzony cieczą silnik, niska waga - będzie można nim startować w zawodach! Niestety... Powtórzyła się podobna sytuacja jak z DR350 - miękko zawieszone

  • Dwa nowe motocykle Suzuki: GSX-8S i V-Strom 800DE. Będziecie zadowoleni

    jest inaczej, bo argument cenowy odpada. Dwie nowe maszyny z Hamamatsu trafią do sprzedaży w 2023 roku i wprowadzą japońską markę w nową erę. Na początku będą oferowane równolegle ze starszymi i słabszymi modelami wyposażonymi w sprawdzony, ale starzejący się silnik V-Twin. Jak długo to potrwa? To się okaże

  • Opinie Moto.pl: Suzuki Hayabusa. Strach ma wielkie oczy

    jest zbudowana jak typowo sportowy model, ale została przeskalowana o kilkadziesiąt procent w górę, bo jej żywiołem nie miały być tory, tylko publiczne drogi. Dzięki temu jest wygodniejsza, stabilniejsza i bezpieczniejsza od typowych sportowych maszyn. W dodatku "sokół z Hamamatsu" łączy urok lat minionych

  • Suzuki Splash 1.2 | Długi dystans

    Suzuki ma się dobrze. Koncern z siedzibą w japońskim, 800-tysięcznym mieście Hamamatsu jest światowym liderem w segmencie małych samochodów. W roku 2011/12 wyprodukowano 2,8 mln aut ze znaczkiem Suzuki. Firma zatrudnia 51 503 pracowników i rozprowadza swoje produkty do 196 krajów świata. Suzuki

Copyright © Agora SA