ford rs200

Więcej o:

ford rs200

  • Aukcje | Ford RS200 | Rajdowa legenda na sprzedaż

    decyzję o zamknięciu Grupy B. Ford RS200 mimo upływu lat jest nadal bezkompromisową maszyną wymagającą odpowiednich umiejętności. Na jednej z brytyjskich aukcji pojawi się egzemplarz z 1986 roku, który na liczniku ma zaledwie 12 tys. km. Auto jest napędzane silnikiem 1.8 zbudowanym przez inżynierów Forda

  • Magia Grupy B. Po 35 latach Ford RS200 wciąż kryje wiele niespodzianek

    nowy Ford trafił do produkcji w 1985 roku i 200 wymaganych przepisami egzemplarzy ukończono na początku 1986 roku, z końcowym montażem w fabryce Relianta (tego od trójkołowców Robin) w Shenstone, w angielskim hrabstwie Staffordshire. Rajdowy Ford RS200 miał silnik o mocy 425 KM, a w przygotowaniu

  • Kolekcja doskonała

    Co ciekawe, każdy z nich to egzemplarz w idealnym stanie i niewielkim przebiegu. Nawet muzealne modele częściej wyjeżdżają z garażu. Dwa BMW mają na licznikach zaledwie 59 i 92 kilometry! Również Ford RS200 sporadycznie pokazywał się na drogach (1042 mile przebiegu) i sądząc po wyglądzie Mercedesa

  • Aukcje | Samochody Jima Clicka warte miliony

    jest to Shelby GT350 z 1966 roku. Auto zdobyło kilka tytułów wyścigowych, a jego cena jest szacowana na 450 tys. dolarów. ZOBACZ TAKŻE: Ford GT40 | 50 lat pogromcy Ferrari INNE LINKI Aukcje | Alfa Romeo 33 Stradale idzie pod młotek Ford GT | Ford sam wybierze klientów Aukcje | Ford RS200 | Rajdowa legenda

  • "Monster" Tajima wciąż niepokonany

    . Trzeci czas uzyskał Mark Rennison za kierownicą 1150-konnego Forda RS200 z 1984 r. Jego wynik to 12:11.561. W niedziele padały jednak rekordy, ale w niższych klasach. Pierwszy za sprawą Michaela Coburna, który poprawił najlepszy czas w kategorii quadów o pojemności 450 cm3 (12:18.858). Drugi

  • Focus RS500 - eksponat muzealny

    znaku niebieskiego owalu jak Ford RS200, supersportowy Ford GT czy legendarny Ford T. Czym wyróżnia się pożegnalna odmiana RS-a? Pod maską drzemie to samo pięciocylindrowe serce, jakie napędza seryjną odmianę sportowego Focusa. Jednak, jak przystało na edycje specjalne, inżynierowie wycisnęli z silnika

  • 15 najciekawszych samochodów, jakimi jeździłem, cz. 2

    , czerpiąc radość z każdej bezbłędnej zmiany biegów, czy idealnie dobranego punktu hamowania. Arcydzieło tradycyjnej sztuki strojenia zawieszeń - kolorowe nadwozie z elektrycznie opuszczanymi drzwiami to tylko bonus. FORD RS200 Żeby nie było za łatwo, najpierw musiałem przejechać muzealnym egzemplarzem RS200

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.