esp

Więcej o:

esp

  • Udoskonalone ESP

    Dotychczas czujniki były montowano osobno we wspólnej obudowie w przedziale pasażerskim, a ze sterownikiem ESP łączyła je wiązka kabli. Integracja czujników pozwala ograniczyć przestrzeń potrzebną do montażu komponentów systemu oraz ułatwia procedurę fabrycznego montażu systemu. Sterownik systemu

  • System ESP stał się obowiązkowy

    Co drugi samochód ma już system ESP Początkowo obowiązek dotyczy aut osobowych i lekkich samochodów dostawczych o masie całkowitej do 3,5 tony. Pozostałe pojazdy zostaną nim objęte dokładnie za rok (listopad 2015). Razem z pasami bezpieczeństwa i poduszkami powietrznymi, ESP

  • ESP | Ten układ rządzi autem

    Choćby nie wiem jak kombinować w tekście na temat ESP, czyli elektronicznego systemu stabilizacji toru jazdy, nie da się uniknąć wzmianki o "teście łosia". to termin znany powszechnie w świecie motoryzacji za sprawą Mercedesa klasy A. W 1997 roku model ten właśnie wchodził do sprzedaży, a jedna

  • Co drugi samochód ma już system ESP

    Jak hamować z systemem ABS? Elektroniczny układ ESP stanowi bardzo ważny element poprawy bezpieczeństwa czynnego pojazdu. Aktywowany system automatycznie pomaga w zachowaniu stabilności toru jazdy, która najczęściej bywa tracona na śliskiej nawierzchni oraz podczas pokonywanie łuku drogi ze zbyt

  • Trzy literki na wagę życia

    sobie, jakie miałeś szczęście, że z przeciwka nie jechała kawalkada częstych na tej trasie tirów. Gdybyś miał ESP, jechałbyś dalej. System korzystający z układu ABS (oględnie mówiąc, umożliwia skręcanie podczas hamowania) i ASR (pozwala przyspieszać bez buksowania kół) został stworzony do takich właśnie sytuacji

  • 10 najczęstszych pomyłek na temat opon zimowych

    indeksów prędkości, które znajdują się na każdej oponie. Ale, tak czy owak, kierowca powinien zawsze dopasować szybkość do warunków jazdy. 5. Mam przecież ABS i ESP! To za mało! Nawet najlepsze wyposażenie techniczne zawiedzie, jeśli opony nie będą dopasowane do warunków panujących na drogach. 6. Co mam

  • AEB stanie się koniecznością dla europejskich aut

    Komisja Europejska chce sprawić, aby do listopada 2013 roku wszystkie nowe samochody w Europie były wyposażone w system automatycznego hamowania awaryjnego (Autonomous Emergency Braking). Za pomocą specjalnych sensorów zamontowanych na aucie, AEB monitoruje pojazdy jadące z przodu i prędkość jazdy.

  • Mercedes klasa E

    , to inne zestrojenie układu ESP. Poprzednio elektroniczny mózg nie dopuszczał jakiegokolwiek poślizgu; w nowej wersji auto przez chwilę sunie bokiem, by szybko ustawić się do wyjścia z zakrętu. Kiedy do moich uszu docierają odgłosy pracy ESP, na ramieniu czuję zaciskający się pas bezpieczeństwa. To wynik działania

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.