esp

Więcej o:

esp

  • Udoskonalone ESP

    Dotychczas czujniki były montowano osobno we wspólnej obudowie w przedziale pasażerskim, a ze sterownikiem ESP łączyła je wiązka kabli. Integracja czujników pozwala ograniczyć przestrzeń potrzebną do montażu komponentów systemu oraz ułatwia procedurę fabrycznego montażu systemu. Sterownik systemu

  • Obowiązkowe ESP

    Decyzja Parlamentu Europejskiego ma zmniejszyć liczbę ofiar na drogach. Teraz mniej więcej połowa nowych aut trafiających na rynek jest wyposażona w ESP. Według badań firmy Bosch, która wprowadziła ten system do aut różnych producentów, system może pomóc uniknąć aż 80 procent wypadków spowodowanych

  • System ESP stał się obowiązkowy

    Co drugi samochód ma już system ESP Początkowo obowiązek dotyczy aut osobowych i lekkich samochodów dostawczych o masie całkowitej do 3,5 tony. Pozostałe pojazdy zostaną nim objęte dokładnie za rok (listopad 2015). Razem z pasami bezpieczeństwa i poduszkami powietrznymi, ESP

  • ESP | Ten układ rządzi autem

    Choćby nie wiem jak kombinować w tekście na temat ESP, czyli elektronicznego systemu stabilizacji toru jazdy, nie da się uniknąć wzmianki o "teście łosia". to termin znany powszechnie w świecie motoryzacji za sprawą Mercedesa klasy A. W 1997 roku model ten właśnie wchodził do sprzedaży, a jedna

  • Co drugi samochód ma już system ESP

    Jak hamować z systemem ABS? Elektroniczny układ ESP stanowi bardzo ważny element poprawy bezpieczeństwa czynnego pojazdu. Aktywowany system automatycznie pomaga w zachowaniu stabilności toru jazdy, która najczęściej bywa tracona na śliskiej nawierzchni oraz podczas pokonywanie łuku drogi ze zbyt

  • 10 najczęstszych pomyłek na temat opon zimowych

    indeksów prędkości, które znajdują się na każdej oponie. Ale, tak czy owak, kierowca powinien zawsze dopasować szybkość do warunków jazdy. 5. Mam przecież ABS i ESP! To za mało! Nawet najlepsze wyposażenie techniczne zawiedzie, jeśli opony nie będą dopasowane do warunków panujących na drogach. 6. Co mam

  • AEB stanie się koniecznością dla europejskich aut

    Komisja Europejska chce sprawić, aby do listopada 2013 roku wszystkie nowe samochody w Europie były wyposażone w system automatycznego hamowania awaryjnego (Autonomous Emergency Braking). Za pomocą specjalnych sensorów zamontowanych na aucie, AEB monitoruje pojazdy jadące z przodu i prędkość jazdy.

  • Lipcowy numer Auto Motor i Sport

    KM. Wrażenia po pokonaniu początkowych kilometrów są pozytywne Technika 74 | Ratunek dzięki ESP. System niby wszędzie ten sam, ale w teście okazuje się, że nie. ESP w Dacii bije to w BMW! 82 | Nie tylko na dachu. Rower przewożony w aucie - ekonomia rywalizuje z wygodą 86 | VW Do poprawki. Golf

  • Lexus LS430

    popiskiwanie opon gniecionych masą dwóch ton i miotanych siłą odśrodkową. Też nic. Na wyjściu dociskam gaz, licząc na to, że nadrzucę tyłem. I nic. Czuję tylko lekkie kołysanie nadwozia i słyszę brzęczyk systemu ESP nazwanego przez Lexusa VSC, który za żadne skarby świata nie daje się wyłączyć. Nudno