duesenberg

Więcej o:

duesenberg

  • Wzlot i upadek Duesenberga. Los tej marki to lekcja dla przedsiębiorców

    motoryzacji znajdziesz na stronie Gazeta.pl Historia marki Duesenberg zaczęła się od rowerów z silnikiem August Samuel Dusenberg i Friedrich Simon Dusenberg urodzili się w Niemczech. Mieli jeszcze pięcioro rodzeństwa. Po śmierci ojca ich najstarszy brat wyemigrował do USA, tam też podążyła matka z resztą

  • Listopadowy Classicauto już w kioskach

    naszym tematem numeru 38 Mattoni-Engine Carlsbad - Ekskluzywny rajd w Czechach 42 Srebrne Strzały w Berlinie - Tajemnice techniki wyścigowych Mercedesów 51 Fotoreportaż - Oldtimery w Kolumbii 52 Duesenberg J - Historia najdroższego amerykańskiego auta w historii. STAŁE DZIAŁY 56 Rocznice - Fałszywe kabriolety

  • Czym jeździ "Wielki Gatsby"?

    po mieście żółtym Duesenbergiem J2 z 1929 roku. To trochę nielogiczne, bo akcja filmu dzieje się w 1922 roku, ale nie róbmy afery z powodu 7 lat różnicy. A co to za czort, ten samochód? Deville, Charger, Mustang - klasyki na wyciągnięcie ręki Można powiedzieć, że Duesenberg J2 to Bugatti Veyron swoich czasów

  • Najdroższe klasyki w historii

    dolarów.   Najdroższe Ferrari na autotrader.pl Duesenberg Model J Roadster budowany był w latach 1929 - 1937. Powstały 472 egzemplarze. Wyposażony był w silnik o mocy 320 KM. Samochody Duesenberg były zawsze technicznie rozwinięte, posiadały np. hydrauliczne hamulce. Sprzedany za 10,34 mln dolarów

  • Samochody prawie nieznane Deco Rides

    się odstającymi i pompatycznie wystylizowanymi błotnikami. Jedną z głównych dewiz Deco Rides jest hasło "stylizacja ponad wszystko", co zresztą widać w każdym projekcie. Jego samochody to oddanie czci takim markom jak Talbot Lago, Delage, Bugatti, Horch, Duesenberg czy Auburn. Cook sporo inspiracji czerpał

  • Mercedes CLS - test | Za kierownicą

    pozostawiam potencjalnym klientom. Osobiście zawsze lubiłem pojazdy niezbyt praktyczne. AC Cobra, Bugatti Royale, Duesenberg SJ, Jaguar E-Type, czy Mercedes 350SL Gullwing - wszystkie były drogie, ciasne, głośne i niewygodne. I choć wokół roiło się od bardziej komfortowych, funkcjonalnych i ekonomicznych aut

Copyright © Agora SA