aktywne zawieszenie

Więcej o:

aktywne zawieszenie

  • Volvo S80 D5 XWD - test | Za kierownicą

    . Dodatkowo Volvo w odświeżonym S80 oferuje w opcji aktywne zawieszenie Four-C. Za niespełna 5 tys. zł kierowca dostaje do dyspozycji trzy tryby: Comfort, Sport i Advanced. Pozwalają one dobrać sztywność zawieszenia i charakterystykę tłumienia do osobistych preferencji. Co ciekawe nie jest to tylko chwyt

  • Audi A6 - test | Pierwsza jazda

    się zredukować aż o 25 kg. W przypadku ciężkich diesli to dobra wiadomość. Na zakrętach auto nie jest już tak podsterowne. Przód nie ma tendencji do wypychania nawet przy dynamicznej jeździe. A z dostępnym za dopłatą aktywnym zawieszeniem "Audi Drive Select" można naprawdę z szóstki wyciskać siódme, no może

  • auto+ pieniądze

    aktywnego zawieszenia IDS Plus - 5000 zł lakier metaliczny - 1600 zł Wersja testowana: Opel Astra III 1.6 Enjoy Cena: 66 000 zł Wyposażenie Standard: czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera wspomaganie układu kierowniczego ABS z korektorem siły hamowania asystent hamowania centralny zamek

  • Nowe Audi S8. Bez obaw, pod maską benzynowa V-ósemka 4.0 TFSI o mocy 572 KM

    użytkowaniu możliwe jest zaoszczędzenie ok. 0,8 litra paliwa na 100 km. W modelu z literą S w nazwie interesuje nas jednak bardziej prowadzenie i nowe S8 ma pod tym względem nie zawodzić. Limuzyna będzie wyposażona w kilka sprytnych systemów: predyktywne, aktywne zawieszenie. System działający w połączeniu

  • Bentley Bentayga | Inżynieryjne dzieło sztuki

    odpowiedzialne za sterowanie, podgrzewanie, wentylowanie, a nawet masowanie. Dołóżmy do tego system audio składający się z 20 głośników czy czterostrefową klimatyzację. Do tego jeszcze radary, czujniki, kamery, a nawet system aktywnego zawieszenia, który posiada osobne zasilane. Nad wszystkimi urządzeniami czuwa

  • Infiniti FX Black and White

    ) z czujnikami w rogach auta, nawigację HDD, inteligentny tempomat, czy aktywne zawieszenie Continuous Damping Control (CDC). Infiniti FX Black and White powstanie w liczbie 500 sztuk i będzie oferowany na 20 rynkach Europy. Jest to prawdopodobnie ostatnia seria limitowana przed planowaną zmianą nazewnictwa

  • Odmłodzony Aston Martin DB9

    s. Wystarczy wspomnieć, że rodzinny SUV Porsche w wersji Turbo robi to w 4,7 s. W zamian za to, odmłodzony DB9 otrzyma nowe, aktywne zawieszenie, które ma poprawić komfort podróży oraz prowadzenie auta. Facelifting dotyczy zarówno wersji coupe, jak i kabrioletu, czyli tzw. Volante. ZOBACZ

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.