Charakterystyczna stylizacja od razu zdradza azjatycki rodowód samochodu. Pełne przetłoczeń nadwozie mierzy 460 cm długości, 185,5 cm szerokości i prawie 169 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 266,2 cm, a prześwit 18,4 cm w wersji z napędem na przednią oś i o centymetr więcej w wersji z napędem na obie osie.
Rozmiary zewnętrze umożliwiają wygodną eksploatację w mieście, a jak prezentuje się przestronność wnętrza?
Przedział bagażowy w wersji hybrydowej ma solidne 497 l pojemności, ale warto zauważyć, że to o 64 litry mniej niż w wersji napędzanej przez silnik spalinowy.
Przestronne wnętrze pomieści pięć osób. Zarówno na przednich fotelach, jak i tylnej kanapie siedzi się wygodnie, a miejsca nie zabraknie nawet wysokim osobom.
Ciekawie prezentuje się kokpit, mimo zastosowania nowoczesnych wyświetlaczy, producent pozostawił sporo praktycznych pokręteł i przycisków.
Choć całość wygląda nieco kosmicznie, łatwo odnaleźć poszczególne funkcje samochodu.
Nie można też narzekać na jakość materiałów wykończeniowych, czy dokładność montażu. Jako ciekawostkę do której łatwo się przyzwyczaić traktuję brak klasycznej dźwigni biegów. Tutaj zastąpiono ją przyciskami.
Można za to ponarzekać na wygląd systemu pokładowego i intuicyjność jego obsługi. Całe szczęście komputer obsługuje interfejsy Apple CarPlay i Android Auto, choć przez kabel. W drogę!
Prezentowana Honda CR-V jest napędzana przez układ hybrydowy, w którego skład wchodzą dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 145 KM i dwa silniki elektryczne. Łączna moc układu to 184 KM, a maksymalny moment obrotowy to 315 Nm.
Więcej informacji znajdziesz w naszym wideo teście: