Focus na "polskich" dziurach

Nowy Focus jest modelem globalnym. Oznacza to, że jego zawieszenie musi radzić sobie nie tylko z równymi jak stół, niemieckimi autostradami, ale i drogami dziurawymi jak sito. Zobaczcie jak inżynierowie męczą kompaktowego Forda

W ośrodku badawczym Forda w belgijskim Lommel Proving Ground naukowcy poddawali zawieszenie nowego Focusa wyszukanym torturom. Specjalnie stworzone "ścieżki zdrowia" obfitowały w przeróżne nawierzchnie, wszelkiej maści dziury, garby i poprzeczne przeszkody. Inżynierowie testowali auto z wszystkimi dostępnymi rozmiarami felg i opon, a w wyciąganiu rzeczowych wniosków pomagał im wyspecjalizowany sprzęt badający przeciążenia oddziałujące na koła.

Podczas europejskiej prezentacji trzeciej generacji Focusa, na krętych, ale wzorowo utrzymanych drogach okolic Jerez de la Frontera zawieszenie Forda spisywało się na medal. Niecierpliwie czekamy na możliwość przetestowania układu w naszych, polskich warunkach.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Nowy Ford Focus 2.0 TDCi | Pierwsza jazda

Ford Focus ST na drodze - WIDEO

Ford Focus - ogłoszenia

Więcej o: