Wszystko o Suzuki Swift - dane techniczne, opinie, ceny
Swift mierzy teraz 3850 mm długości (+90 mm), 1695 mm szerokości (+ 5 mm) i 1510 mm wysokości (+10 mm). O 50 mm zwiększył się natomiast rozstaw osi - teraz 2430 mm. Gdyby nie fakt, że mały Japończyk faktycznie urósł możnaby założyć, że to nie nowa generacja modelu a jedynie facelifting. I to dość subtelny, bo dopiero zestawienie zdjęć obu wersji pozwala wskazać zmiany wprowadzone przez stylistów.
Wnioski? Linie nadwozia w przedniej części zaokrągliły się, zmienił się nieco przedni zderzak z nową atrapą i światłami przeciwmgielnymi, a między nowe reflektory trafił bardziej obły grill. Mniej kanciasty jest również tył małego Suzuki z mocniej napompowanym zderzakiem, nowymi lampami i spojlerem o zaoblonych krawędziach.
To jednak nie koniec. Pod maskę trafił bowiem nowy motor. To 94-konna jednostka benzynowa o pojemności 1,2 l, która zastąpi obecnie stosowane 1.3. Z założenia i tak bardziej "zielony" silnik będzie można dodatkowo uzbroić w system Engine Auto Stop Start.
W polskich salonach nowy Swift zagości wkrótce po jesiennej premierze w Paryżu. Najbardziej podstawowa, trzydrzwiowa odmiana auta kosztować będzie 39 900 zł. Za tę cenę klienci otrzymają auto wyposażone między innymi w układ ABS, ESP oraz siedem poduszek powietrznych. Dopłata do lakieru metalik to 1 700 zł. Lakier perłowy wymaga dołożenia kolejnych 400 zł. Ceny najdroższej odmiany, z pięciorgiem drzwi oraz systemem Start&Stop rozpoczynać się będą od 54 900 zł. Bardziej szczegółowy cennik znajdziecie poniżej.
ZOBACZ TAKŻE: