911-ka otrzymała 4,5-litrowy silnik V8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy 542 koni przy 8500 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 500 Nm, osiąganym przy 5400 obr./min. Napęd na tylne koła płynie za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni ręcznej. Osiągi? Jak na razie pozostają tajemnicą. Niemieccy inżynierowie nadal pracują nad projektem modelu RGT-8, a wersją produkcyjną mają zamiar pochwalić się w następnym roku.
Modyfikacje RGT-8 nie kończą się na zmianie silnika. Zastosowanie elementów z włókna szklanego pozwoliło zmniejszyć masę auta o 200 kg w porównaniu do seryjnej 911-ki . Za 19-calowymi alufelgami z oponami Michelin Pilot Sport Cup kryją się ceramiczne tarcze hamulcowe. Nowy RUF został także wyposażony w klatkę bezpieczeństwa.