Hyundai Genesis Coupe R-Spec to coś, co specjaliści od tuningu polubią najbardziej. Ta wersja powstała z myślą właśnie o ich potrzebach. Co to oznacza?
Samochód napędzany jest turbodoładowanym silnikiem o pojemności 2,0 litrów o mocy 210 KM. Reszta pod względem technicznym oparta jest o wersję Track ze sportowym zawieszeniem, LSD tylnej osi, sportowymi hamulcami Brembo i 19-calowymi obręczami. Niższa o trzy tysiące cena R-Spec (23 750 $) w stosunku do Track sugeruje, że czegoś jest w aucie mniej. I rzeczywiście, tempomat, bluetooth, czy zbędne dodatki zwiększające niepotrzebnie wagę zostały usunięte.
Samochód będzie można kupić jedynie z letnimi oponami i ręczną skrzynią o sześciu przełożeniach. Reszta zależy już od... inwencji tunera.
Marcin Lewandowski
Bezlitosny Nurburgring - ZOBACZ TUTAJ