Niemiecki AC Schnitzer zaprezentował nowy radiowóz, który otrzymał homologację i jest zatwierdzony przez niemieckie Federalne Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej. Samochód w barwach Polizei, jest wyposażony w szereg ulepszeń, które odróżniają go od zwykłego BMW i4 M50.
Tuner podkręcił auto stylistycznie montując m.in. opracowane przez siebie dokładki aerodynamiczne, które wykonano z włókna węglowego. Przedni zderzak ma dołożony spliter, w błotnikach pojawiły się wloty powietrza, doszły dokładki progowe, a także spoiler dachowy, spoiler na klapie, lotki na błotnikach i tylny dyfuzor.
Zupełnie nowe są 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich z czarno-srebrnym wykończeniem, na które trafiły opony Hankook Ventus S1 evo 3 w rozmiarze 255/35 z przodu i 265/35 z tyłu. Zawieszenie zostało obniżone o 20 mm z przodu i 25 mm z tyłu. Dopełnieniem zmian zewnętrznych jest oświetlenie LED dostarczone przez firmę Hellai oraz sygnały pojazdu uprzywilejowanego - takie elementy instalowane są w każdym innym niemieckim radiowozie.
W kabinie BMW i4 M50 wprowadzono jedynie kilka drobnych poprawek, takich jak montaż aluminiowych nakładek na pedały, aluminiowego podnóżka i osłony kontrolera systemu i-Drive.
Układ napędowy policyjnego BMW i4 M50 pozostawiono w standardzie. Auto wprawiają w ruch dwa silniki elektryczne (każda oś ma swój silnik), które łącznie wytwarzają moc 544 KM i 795 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Skrzynia biegów jest jednostopniowa, automatyczna. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w czasie 3,9 sekundy i może jechać z maksymalną szybkością 225 km/h. W pełni naładowana bateria pozwala na zasięg około 500 km (pomiar w cyklu WLTP). Średnie zużycie energii jest szacowana na 25,6 kWh/km.