Nowego Peugeota 308 znaliśmy już w nadwoziu kombi. Znaliśmy także hybrydowy napęd z wersji hatchback, ale połączenie nadwozia SW z hybrydowym układem plug-in to nowość. Ile kosztuje nowy Peugeot 308 SW Plug-in Hybrid oraz jakie oferuje osiągi i wyposażenie?
Szerokość: 2 062 mm ( z lusterkami); 1 852 mm (bez lusterek)
Wysokość: 1 442 mm
Rozstaw osi: 2 732 mm
Pojemność bagażnika: 548 litrów
Masa własna: 1 659 - 1 687 kg
Względem poprzedniej generacji nowy Peugeot 308 SW wydłużył się o 6 cm oraz obniżył o 2 cm. Względem wersji hatchback, jest on dłuższy o niemal 27 centymetrów.
Peugeot 308 SW Plug-in Hybrid (2022) - wersje napędowe
Do wyboru mamy dwie wersje napędowe z układem hybrydowym typu plug-in. Słabsza rozwija moc 180 KM, a mocniejsza 225 KM. Obie wersje napędowe współpracują z 8-biegową przekładnią automatyczną, z której napęd trafia na przednie koła.
Hybrid 180 e-EAT8
- przyspieszenie 0-100 km/h: 7,7 s
- prędkość maksymalna w trybie elektrycznym: 135 km/h
- prędkość maksymalna: 225 km/h
- zasięg w trybie elektrycznym: 58-60 km
- średnie zużycie paliwa (WLTP): 1,2 l/100 km
Hybrid 225 e-EAT8 - przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s
- prędkość maksymalna w trybie elektrycznym: 135 km/h
- prędkość maksymalna: 235 km/h
- zasięg w trybie elektrycznym: 58-59 km
- średnie zużycie paliwa (WLTP): 1,2 l/100 km
Peugeot 308 SW Plug-in Hybrid (2022) - cennik
Ceny hybrydowej wersji Peugeota 308 SW zaczynają się od 163 200 zł. To cena, jaką trzeba zapłacić za wersję Allure w przypadku 180-konnej odmiany. Pełny cennik poniżej.
Peugoet 308 SW Hybrid 180 EAT8
- wersja Allure: 163 200 zł
- wersja Allure Pack: 166 600 zł
- wersja GT: 177 700 zł
- wersja GT Pack: 186 600 zł
Peugoet 308 SW Hybrid 225 EAT8
- wersja GT: 184 600 zł
- wersja GT Pack: 193 500 zł
Co oferuje wyposażenie?
Wersja Allure - najważniejsze elementy wyposażenia:
Przednie reflektory oraz światła do jazdy dziennej w technologii LED
Tempomat i ogranicznik prędkości
Pakiet Safety Plus: System automatycznego hamowania awaryjnego wykorzystujący przednią kamerę i radar
Czujniki parkowania z przodu i z tyłu oraz kamera cofania
Air Quality System
Osłona wlotu powietrza z chromowanymi elementami ozdobnymi
Automatyczne sterowanie świateł drogowych
Oświetlenie LED deski rozdzielczej Mood Lighting z możliwością wyboru jednego z 8 kolorów
Obręcze kół aluminiowe 17"
Wbudowana nawigacja satelitarna
Centralny ekran dotykowy 10" z programowalnymi wirtualnymi przyciskami i-Toggles
Tapicerka Falgo materiałowa, łączona z elementami ze skóry ekologicznej
Szyby boczne tylne i szyba tylna przyciemniane
Deska rozdzielcza z chromowaną krawędzią i materiałową listwą ozdobną Texa
System aktywnego monitorowania pasa ruchu
Automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja
System bezkluczykowego uruchamiania pojazdu
Dwa gniazda USB-C z przodu
Bezprzewodowy interfejs Mirror Screen
Peugeot i-Cockpit z konfigurowalnym wyświetlaczem 10"
Wersja Allure Pack zawiera dodatkowo:
System bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu
Obręcze kół aluminiowe 17"
Bezprzewodowa ładowarka telefonu komórkowego
Tempomat adaptacyjny
Długodystansowy system monitorowania martwego pola
Ostrzeganie podczas cofania o wykryciu poprzecznie poruszających się pojazdów
Wersja GT zawiera dodatkowo:
Relingi dachowe w kolorze czarnym Onyx
Czarna lakierowana osłona wlotu powietrza z chromowanymi elementami ozdobnymi
Clean Cabin
Aluminiowe listwy dekoracyjne w panelach drzwi
Driver Sport Pack
Obręcze kół aluminiowe 18"
Sportowe aluminiowe nakładki na pedały
Peugeot i-Cockpit® 3D z konfigurowalnym wyświetlaczem 10"
Reflektory przednie Matrix LED z automatycznym dostosowaniem wiązek światła do warunków drogowych
Tapicerka Alcantara, łączona z elementami ze skóry ekologicznej
Wersja GT Pack zawiera dodatkowo:
Obręcze kół aluminiowe 18"
Pakiet Drive Assist Plus z systemem utrzymywania środka pasa ruchu
Ergonomiczny fotel kierowcy AGR z elektrycznym sterowaniem i pamięcią ustawień