Ceny nowego Nissana Qashqai. Drogo, ale się nie martwcie. To oferta dla niecierpliwych

Nissan opublikował cennik swojego hitu, crossovera Nissan Qashqai. Są wysokie, ale to tak zwana oferta premierowa, dla tych klientów, którzy się nie mogą doczekać, żeby go zamówić. Później pojawią wersje bardziej atrakcyjne cenowo. Ale ich nabywcy poczekają dłużej na odbiór wymarzonych aut.

W cenniku premierowym znalazły się dwie odmiany Nissana Qashqaia nowej generacji. Obie mają benzynowe mikrohybrydy i napęd na przednią oś, ale droższa jest dodatkowo wyposażona w nową przekładnię automatyczną Xtronic. Tańsza odmiana Nissan Qashqai Premiere Edition z silnikiem o mocy 140 KM kosztuje 131 400 zł, a za droższą z automatyczną skrzynią i silnikiem o mocy 158 KM trzeba zapłacić 146 600 zł.

Zobacz wideo

Ceny są wysokie, ale oferta Nissana nie została przygotowana dla łowców okazji. Dostępność nowych samochodów i tak jest ograniczona na początkowym etapie produkcji, więc nowy Qashqai w wersji premierowej zainteresuje raczej najwierniejszych fanów japońskiej marki oraz wyjątkowo niecierpliwych klientów. Dzięki zamówieniu jednego ze pierwszych modeli, które zjadą z produkcyjnej taśmy fabryki w w Sunderland (Wielka Brytania) odbiorą samochody wcześniej niż inni.

Nissan przygotował również ofertę kredytową, która wymaga wpłacania miesięcznych rat w wysokości 999 zł brutto za tańszy model oraz 1115 zł brutto za droższy. Brzmi atrakcyjnie, ale tacy klienci muszą się przygotować na wysoką wpłatę własną i ostatnią ratę, które będą wynosić odpowiednio: prawie 33 tys. zł i niemal 80 tys. zł przy zakończeniu umowy na zakup ratalny tańszego z dwóch oferowanych modeli. Do tego dochodzą dodatkowe opłaty, więc każdy musi policzyć samodzielnie, czy warto skorzystać z takiej oferty.

Nissan Qashqai Premiere EditionNissan Qashqai Premiere Edition fot. Nissan

Nissan Qashqai Premiere Edition. Na razie w sprzedaży będą dwie wersje

Obie jednostki napędowe nowego crossovera Nissana Qashqai mają poj. 1,3 litra, 4-cylindry, są wyposażone w turbosprężarkę i funkcjonalność mikrohybrydy. To znaczy, że silnik benzynowy jest wspomagany przez nieduży silnik elektryczny, tzw. rozrusznik generator.

Oferowana automatyczna skrzynia biegów Xtronic ma bezstopniową konstrukcję (CVT), ale jest nowoczesna. Użyto w niej między innymi dwóch pomp oleju (elektrycznej i hydraulicznej), dzięki czemu ma działać wyjątkowo sprawnie. Inne wersje nowego crossovera, będą dostępne później.

Model z napędem na obie osie powinien trafić do cennika latem, a wersja z nowoczesnym napędem hybrydowym e-POWER dopiero w 2022 roku. Więcej o nowym Nissanie Qashqai pisaliśmy ostatnio już dwa razy. Szczegóły jego konstrukcji opisaliśmy tutaj, a wrażenia z pierwszego spotkania "oko w reflektor" można przeczytać tutaj.

Klienci zainteresowani ofertą Nissana przygotowaną na przywitanie nowego modelu Qashqai powinni przeanalizować wyposażenie seryjne samochodów, które jest bogate. Znalazły się w nim m.in.: wyświetlacz TFT w kabinie oraz przezierny HUD na przedniej szybie, system ProPilot, reflektory Bi-LED i 18-calowe koła.

Jeśli taka propozycja kogoś satysfakcjonuje, powinien czym prędzej udać się do salonu sprzedaży japońskiego producenta. Liczba egzemplarzy przeznaczonych na polski rynek na pewno jest ograniczona.

Nissan Qashqai Premiere EditionNissan Qashqai Premiere Edition fot. Nissan

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.