Do tej pory Opel Grandland X w najmocniejszej wersji oferował 177 KM z dwulitrowego diesla. Teraz do oferty dołącza odmiana hybrydowa, składająca się z benzynowego silnika 1.6 o mocy 200 KM wspieranego dwoma motorami elektrycznymi. Cały zestaw generuje łączną moc systemową na poziomie 300 KM. Nowa francuska hybryda będzie odmianą plug-in, zatem kierowca będzie miał możliwość doładowania akumulatora o pojemności 13,2 kWh z gniazdka. Ładowanie do pełna ma trwać 1 godz 50 min.
W bazowej wersji Elite na wyposażeniu standardowym znajdziemy m.in.:
Grandland X Hybrid4 Ultimate rozszerza powyższe wyposażenie m.in. o:
Napęd trafi oczywiście na obie osie. Za jego przeniesienie ma odpowiadać elektrycznie sterowana ośmiobiegowa przekładnia automatyczna, z którą sprzęgnięto przedni silnik elektryczny. Drugi w postaci zespołu silnika, inwertera i mechanizmu różnicowego jest zintegrowany z tylną osią. SUV będzie miał specjalny tryb jazdy 4x4, w którym będzie sobie lepiej radził na trudniejszych drogach.
Silnik spalinowy będzie wykorzystywany głównie przy średnich i dużych prędkościach, a w czasie jazdy z niską prędkością napęd będzie realizowany za pośrednictwem silników elektrycznych.
Zasięg Grandlanda X Hybrid 4 na trybie elektrycznym wynosi do 52 kilometrów według WLTP.