Za nowe Audi Q3 zapłacimy 139 300 zł. To bazowa wersja SUV-a z silnikiem benzynowym 1.5 TFSI o mocy 150 KM (250 Nm) i ręczną skrzynią biegów. Zgodnie z nowym nazewnictwem takie Q3 oznaczono symbolem 35 TFSI. Za automatyczną skrzynię biegów S tronic trzeba dopłacić 9100 zł.
Wersja wysokoprężna 35 TDI (2.0 TDI 150 KM i 340 Nm) od razu dostępna jest ze skrzynią S tronic i została wyceniona na 146 100 zł.
Obydwie wersje 35 oferowane są z napędem na przód. Z czasem do oferty wejdą mocniejsze silniki i napęd quattro. Co dostaniemy w nowym Q3 w podstawie? M.in.:
Nowe Audi Q3 mierzy 4485 mm długości, jest więc dłuższe od poprzedniej generacji o 97 mm. Zwiększy się także szerokość do 1849 mm (+18 mm). Jednocześnie SUV został obniżony o 5 mm, do 1585 mm. Audi podkreśla, że o 78 mm powiększono rozstaw osi (do 2681 mm), co zapewniło więcej miejsce we wnętrzu pod względem swobody kolan, głowy i łokci. Stylistycznie model stał się ostrzejszy i znacznie nowocześniejszy.
Tylną kanapę można przesuwać o 150 mm do przodu i do tyłu. Jej oparcie, podzielone na trzy części w stosunku 40:20:40, ma możliwość pochylenia w siedmiu stopniach.
W zależności od pozycji tylnej kanapy i ustawienia jej oparć, bagażnik ma pojemność 530 lub 675 l. Ze złożonymi oparciami, pojemność wynosi 1525 l. Powierzchnię bagażową można regulować na wysokość, w trzech poziomach.
139 300 zł za benzynę i 146 100 za bazowego diesla - na tyle wyceniono nowe Audi Q3. Sprawdźmy jak wypada na tle najgroźniejszych rywali. Porównujemy wersje o podobnej mocy.