Wiemy ile kosztuje nowy Peugeot 308!
68 000 zł - taka kwota otwiera polski cennik nowego Peugeota 308. W tej cenie możemy liczyć na trzycylindrowy silnik 1.2 PureTech o mocy 110 KM, sparowany z ręczną skrzynią biegów o 5 przełożeniach.
W bazowej wersji Access kierowca może liczyć m.in. na: reflektory przednie halogenowe ze światłami do jazdy dziennej LED, regulację kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, podgrzewane lusterka boczne składane elektrycznie, klimatyzację manualną, tylną kanapę składaną asymetrycznie, system audio WIP Bluetooth z radiem MP3, 6 głośnikami, zestawem głośnomówiącym bluetooth, funkcją przesyłania muzyki Streaming Audio oraz gniazdem USB.
Tak prezentuje się pełny cennik nowego Peugeota 308:
Cennik nowego Peugeot 308 fot. Peugeot
Jak nowy Peugeot 308 wypada na tle konkurencji?
Za bazowego Peugeot 308 trzeba zapłacić 68 000 zł (1.2 Benzyna 110 KM). Sprawdźmy jak francuski kompakt wypada na tle najgroźniejszych konkurentów. W podanych cenach nie uwzględniamy żadnych promocji ani rabatów.
Renault Megane - od 59 900 zł (1.6 Benzyna 114 KM)
Volkswagen Golf - od 66 900 zł (1.0 Benzyna 85 KM), od 72 190 zł (1.0 Benzyna 110 KM)
Hyundai i30 - od 67 000 zł (1.4 Benzyna 100 KM)
Ford Focus - od 65 090 zł (1.6 Benzyna 85 KM), od 68 090 zł (1.6 Benzyna 105 KM)
Opel Astra - od 59 900 zł (1.4 Benzyna 100 KM)
Toyota Auris - od 66 900 zł (1.3 Benzyna 99 KM)
Kia cee'd - od 56 990 zł (1.4 Benzyna 100 KM)
Skoda Octavia - od 66 800 zł (1.2 Benzyna 85 KM), od 72 580 zł (1.0 Benzyna 115 KM)
Peugeot 308 2017 fot. Peugeot
Najważniejsze zmiany w nowym Peugeocie 308
Z przodu zauważamy od razu nowy kształt grilla z nowocześniejszą kratką (przypomina bardzo przód SUV-a 3008). Lekko przeprojektowano także LED-owe reflektory, a na przemodelowanych zderzakach pojawiły się światła przeciwmgielne o nowym kształcie oraz większe atrapy wlotów powietrza. We wnętrzu lekkie porządki i kosmetyka. Ważniejszą nowością niż nowy wygląd jest poważne zaktualizowanie systemu multimedialnego i pokładowych systemów bezpieczeństwa. Nowe 308 będzie wyposażone w adaptacyjny tempomat, system ostrzegania o kolizji z funkcją awaryjnego hamowania czy system rozpoznawania znaków.
Później w ofercie pojawi się także zupełna nowość - wysokoprężna odmiana GT z dieslem BlueHDi o mocy 180 KM (2.0 l). Co ważne, będzie on parowany z zupełnie nowym automatem EAT8 o 8 przełożeniach. Nowa skrzynia powstała w ścisłej współpracy z firmą Aisin.
-
SUV kochany przez Polaków. Co sprawia, że Toyota RAV4 jest tak popularnym autem?
-
Ograniczenia prędkości w Polsce. Od czerwca jedna ważna zmiana. Co jeszcze warto wiedzieć?
-
Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek
-
Duży i wygodny samochód, idealny na długie wyprawy. Sprawdzamy ofertę Forda Mondeo
-
Sprawdzamy nową ofertę Toyoty. Popularne modele teraz w dobrej cenie
- Hyundai wprowadza kolejnego crossovera. Bayon będzie mniejszy od Kony
- Odcinkowy pomiar prędkości na A1. 1300 mandatów w jeden dzień, a to dopiero początek
- Tragiczny finał kuligu na foliowych workach pod Elblągiem. Piętnastolatka nie przeżyła
- Bazowe Porsche Taycan przyjechało do Polski. Ma napęd na tył i niską cenę
- Uwaga, kierowcy, na A2 czekają was utrudnienia. Nastał czas remontów
Forum
- Jechałem nowyn Sandero pytajcie :) (36)
- OT - zadania dla Bidena (53)
- Miernota komputerowa pyta specjalistow (42)
- Przekroczyłem 24 pkt., egzamin praktyczny zdany (29)
- Pieszy "KRÓLEM" i nie tylko... Już od czerwca 2021 (61)
- OT - Wentylacja mechaniczna z rekuperacją - warto? (20)
- Ofensywa antykuligowa (19)
- szybkość ładowania sam. el. nie jest już problemem (9)
- Ford ma problem (8)
- OT - nie miałem racji w sprawie 15latka (55)