99 900 złotych - na tyle została wyceniona Insignia w nadwoziu liftback. Za bardziej praktyczną Insignię Sports Tourer (oplowska nazwa kombi) trzeba będzie zapłacić minimum 103 900 zł. To wyjściowe ceny Insignii z bazowym silnikiem benzynowym 1.5 T o mocy 140 KM.
Na razie dowiedzieliśmy się tylko, ile trzeba zapłacić za podstawową wersję auta. Opel nie powinien jednak zwlekać z publikacją całego cennika. Będziemy trzymać rękę na pulsie i, jak tylko się pojawi, do tematu jeszcze wrócimy.
Nowa Insignia będzie już w standardzie wyposażona w: system ostrzegania przed kolizją z funkcją wykrywania pieszych, system automatycznego hamowania awaryjnego, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, asystenta pasa ruchu z funkcją automatycznej korekty toru jazdy, system monitorowania odległości od pojazdu poprzedzającego, wielofunkcyjną kierownica pokrytą skórą, klimatyzację dwustrefową ze sterowaniem elektronicznym oraz system multimedialny R4.0 ze złączem Bluetooth i wejściem USB.
Polski cennik Insignii otwiera prawie równe 100 000 złotych. Co na to najgroźniejsi konkurenci? Podajemy wyjściowe ceny i nie uwzględniamy żadnych rabatów ani promocji.
Volkswagen Passat - od 94 190 zł (1.4 silnik benzynowy 125 KM)
Mazda 6 - od 89 900 zł (2.0 silnik benzynowy 145 KM)
Renault Talisman - od 94 900 zł (1.5 silnik Diesla 110 KM), od 107 900 zł (1.6 silnik benzynowy 150 KM)
Ford Mondeo - od od 91 900 zł (1.0 silnik benzynowy 125 KM)
Kia Optima - od 89 900 zł (2.0 silnik benzynowy 163 KM)
ZOBACZ TAKŻE:
Opel Insignia Grand Sport | Volkswagen Passat na celowniku