Opel Insignia Grand Sport | Volkswagen Passat na celowniku

Po serii przecieków Opel pokazał w końcu oficjalne zdjęcia zupełnie nowej Insigni

Insignia zbudowana jest na nowej modułowej platformie. W porównaniu z poprzednią generacją modelu auto schudło o 175 kg, jest niższe o 29 mm, szersze o 11 mm, a rozstaw osi wzrósł aż o 92 mm. Zupełnie nowa stylistyka nawiązuje do koncepcyjnej Monzy.

Na pokładzie Insigni znajdziemy najnowsze technologie z zakresu bezpieczeństwa. Lista wyposażenia zawiera m.in. LED-owe reflektory IntelliLux, Lane Keep Assist (asystent pasa) i fotele rekomendowane przez specjalistów z AGR. Na razie Niemcy nie zdradzili, jak będzie wyglądać gama silników nowej Insigni. Pewnym jest jednak to, że do dyspozycji kierowcy będzie Drive Mode Control.

Opel dodał do nazwy Insigni przydomek Grand Sport, co ma podkreślić, że nowy flagowiec nie jest klasycznym sedanem/hatchbackiem tylko limuzyną w stylu coupe. Niemcy twierdzą, że nie jest to jedynie kwestia wyglądu - nowa Insignia ma się prowadzić jak samochód sportowy.

Oficjalna premiera nowego Opla Insigni odbędzie się w marcu na Salonie Samochodowym w Genewie.

Więcej o:
Komentarze (56)
Opel Insignia Grand Sport | Volkswagen Passat na celowniku
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • art141

    Oceniono 82 razy 72

    Czy was w tej GW już zupełnie poje....ło z tymi tytułami artykułów ? Wiecznie tylko " Niemcy się boją ", "VW ma problem", "Helmut się zesra ze strachu", "Helga zaraz wyciągnie kopyta". Macie jakiś "niemiecki" kompleks ? Wszystkie samochody świata muszą być porównywane do VW ? A to niby VW to jakiś cud świata ? Rzygać się chce jak się czyta te wasze tytuły.

  • fanbeat

    Oceniono 15 razy 15

    Czy autor tego marnego artykuliku innych aut poza VW nie widział? To niech spojrzy przez okno na ulicę lub się uda do okulisty.
    To porównywanie różnych marek do VW jest co najmniej infantylne.

  • Gość: Bender

    Oceniono 12 razy 8

    leję z tego miauczenia o "jakości plastików". Jakby w passacie wszytsko było z drewna, srebra i jedwabiu. Seiro, wszedzie jest ten sam plastikowy syf. W ostatniej insigni przynajmniej sporo elementów było wykończone na miękko i to jets miłę, ale plastiku i tak jest sporo. jak wszedzie. wiec BMW-marzyciele, i VW wanna-be-owners przynajmniej sie nie osmieszajcie. A sam design.. nie wiem mi sie wydaje mało arakcyjny. Poprzednia miała ewekt wow, nowa niestety nie. To samo co z astrą jak dla mnie.

  • bmiara

    Oceniono 11 razy 5

    Środek praktycznie przenieśli z Buicka LaCrosse - wygląda nieźle, trochę po amerykańsku :)

  • Gość: lolek.przed.snem

    Oceniono 4 razy 4

    Z tyłu całkiem ładny, z przodu paskudztwo (nie licząc lamp, które są naprawdę niezłe).
    To takie połączenie niemiecko-koreańsko-francuskie. Nie w moim guście, ale doceniam, że próbują zrobić coś nowego.

  • bmiara

    Oceniono 6 razy 4

    Na dniach VW opublikuje zdjęcia następcy CC. I w sumie fajnie - mi się podobają tej wielkości liftbacki. Oczywiście, ze sportem mają niewiele wspólnego, ale wydając tyle kasy na samochód (grubo ponad 100k), chce się żeby jakoś wyglądał :)

    Ja chętnie wydam np 5k więcej na ładniejsze nadwozie, przecież będę się z nim męczył następne 5-7 lat :)

  • Gość: Zenon

    Oceniono 12 razy 2

    Bardziej na celowniku Ford Mondeo liftback niż VW Passat w nadwoziu sedan.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX