Niemcy przygotowali specjalny kit karoserii tak żeby hiszpańskie super kombi jeszcze bardziej się wyróżniało. Z przodu zamontowano trzyczęściową nakładkę na zderzak, z boku szersze listwy progowe, z tyłu nowy zderzak z dyfuzorem i dozwolone tylko na torze wyścigowym dodatkowe światło hamowania LED migające w stylu F1.
Karoseria została obniżona o 20 mm. Alternatywą może być gwintowane zawieszenie o dynamiczną regulacją amortyzatorów. Z takim rozwiązaniem kombi można obniżyć o 45 mm względem serii. W nadkola zabudowano 19 calowe felgi z oponami o rozmiarze 235/35 mm.
Leon ST Cupra otrzymał również układ wydechowy ze stali nierdzewnej ze sterowaną głośnością wydechu. To może się przydać żeby podkreślić dodatkową moc. Seryjnie kombi osiąga z 2 litrowego, turbodoładowanego silnika 280 KM mocy. Po zmianach w elektronice liczba koni mechanicznych wzrasta 350 Nm, a moment obrotowy do 440 Nm (seria 350 Nm). Prędkość maksymalna została elektronicznie zablokowana przy 280 km/h. To naprawdę szybki Seat.
ZOBACZ TAKŻE: