Mugen przygotował na tokijską imprezę pięć projektów. Dwa to wariacje na temat małego sportowego autka, S660 . Roadster to reprezentant segmentu kei car (ich cechą wspólną jest niewielki rozmiar i małe silniki, dzięki czemu kierowcom kei carów przysługują niższe stawki podatków albo niższe ubezpieczenie). S660 ma sportowe zacięcie. Na pokładzie pracuje turbodoładowany silnik o pojemności 0,66 litra i mocy 64 KM (maksymalne cyferki w kei carach). Mugen milczy o zmianach w jednostce napędowej, ale jak widzimy po pierwszych zdjęciach dwóch konceptów autko drapieżnego charakteru nabierze za sprawą całej masy dodatków.
Kolejny projekt to van na sterydach, czyli Step WGN Spada . Mugen zafundował dużej i praktycznej Hondzie nowy przedni zderzak, przestylizowany grill, sportowy wydech i 18-calowe alufelgi.
Z europejskiej perspektywy znacznie ciekawsze są dwa auta, które znajdziemy w naszych salonach: Honda Civic Type R oraz crossover HR-V. Nowy Civic Type R już sam w sobie wygląda jakby odwiedził jeden z tunerskich zakładów. Honda postawiła na bardzo odważny, zadziorny projekt pełen ostrych linii, przetłoczeń i dużych wlotów powietrza. Dlatego Mugen nie zaproponował drastycznych zmian. Poprawiono oczywiście aerodynamikę. Pojawiły się nowe zderzaki, przeprojektowany grill, lekkie zmiany w nadkolach, nowe felgi, klasyczny dyfuzor z jedną rurą wydechową i zaprojektowane od nowa tylne skrzydło z regulacją pochylenia płata.
Z kolei HR-V otrzymał od Mugena nowe zderzaki, progi, kawał spojlera, groźnie wyglądające końcówki wydechu i zupełnie nowy lakier Premium Crystal Red Metallic, który nadał HR-V drapieżniejszego wyglądu.
Już 15 stycznia powinniśmy poznać wszystkie szczegóły dotyczące stuningowanych Hond.
ZOBACZ TAKŻE: