mugen

Więcej o:

mugen

  • Mugen CR-Z - tygrysy to polubią

    " - i najlepiej bez zbędnego balastu na pokładzie - może nawet odrobinę poszaleć. Jednak od auta nawiązującego do wyjątkowo żwawego, kultowego CRX'a można wymagać nieco więcej. I tu do gry wkracza niezawodny Mugen. 1,5-litrowy i-VTEC otrzymał od fabrycznego tunera Hondy nowe, wzmocnione wnętrzności oraz kompresor

  • Mugen | Pięć pomysłów na Hondy

    Honda NSX | Europejski debiut Mugen przygotował na tokijską imprezę pięć projektów. Dwa to wariacje na temat małego sportowego autka, S660. Roadster to reprezentant segmentu kei car (ich cechą wspólną jest niewielki rozmiar i małe silniki, dzięki czemu kierowcom kei carów przysługują niższe stawki

  • Fabryczni tunerzy | Mugen

    Mugen nie jest częścią Hondy, co może się wydać zaskakujące, bo w końcu piszemy o tej firmie przy okazji innych fabrycznych tunerów. Musimy, bo inaczej dla Mugena należałoby stworzyć nową kategorię - tunerów rodzinnych. Wszystko dlatego, że założycielem Mugena jest Hirotoshi, syn twórcy Hondy

  • Bliżej ideału: Mugen CR-Z iCF

    Ile CRX'a w Hondzie CR-Z? Według pierwszych zapowiedzi Mugen miał gwarantować 200 KM, czyniąc z hybrydy małego potwora. Ostatecznie skończyło się na mocy 175 KM, ale nie ma czego żałować. Już ta moc potrafi wystrzelić Hondę CR-Z do setki w czasie 6,1 sek. To trzy sekundy szybciej, niż robi

  • Mugen wielkości Atomu

    Atom Mugen powstanie z okazji dziesiątych urodzin Ariela. Z zewnątrz auto będzie można rozpoznać po unikalnym, agresywnym schemacie kolorystycznym nadwozia oraz okolicznościowych tabliczkach, podpisanych przez inżynierów obu firm. Sercem Atoma jest silnik Hondy (K20Z) znany z modelu Civic Type R

  • Mugen CR-Z w szczegółach | Galeria

    Przypomnijmy czym różni się Mugen CR-Z od seryjnej hybrydy. 1,5-litrowy i-VTEC otrzymał od fabrycznego tunera Hondy nowe, wzmocnione wnętrzności oraz kompresor. Zamiast fabrycznych 124 kierowca będzie miał do dyspozycji równe 200 koni mechanicznych oraz 245 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Brzmi

  • Mugen CR-Z na żywo | Wideo

    nieco więcej. I tu do gry wkracza niezawodny Mugen. 1,5-litrowy i-VTEC otrzymał od fabrycznego tunera Hondy nowe, wzmocnione wnętrzności oraz kompresor. Zamiast fabrycznych 124 kierowca będzie miał do dyspozycji równe 200 koni mechanicznych oraz 245 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Brzmi nieźle

  • Nielimitowany Freed

    Mugen, tuner zajmujący się sportem i niefabrycznym uatrakcyjnianiem samochodów Honda przedstawia swoje propozycje na indywidualizację niemal wszystkich modeli tej marki. Nie inaczej stało się i tym razem. Kilka dni po oficjalnej prezentacji Mugen miał już gotowy zestaw przeróżnych dodatków

  • Urodzinowy Mugen Atom

    Auto będzie można rozpoznać po unikalnym schemacie kolorystycznym nadwozia oraz okolicznościowych tabliczkach, podpisanych przez inżynierów Ariela i Mugena. Zgodnie z zapowiedziami, maszyna będzie zestrojona specjalnie pod kątem szaleństw na torze. Silnikiem napędzającym urodzinowego Atoma będzie

  • Ekologia na sportowo

    Pakiet aerodynamiczny nazywa się "Zero-Lift" (żadnego unoszenia). Mugen stara się za wszelką cenę przekonać nas, że nie są to puste słowa i Mugen Insight rzeczywiście jest zoptymalizowany pod kątem opływu powietrza (patrz film). W skład pakietu wchodzą przedni spoiler z lampami przeciwmgielnymi