Nowe Audi R8 jest napędzane potężnym, umieszczonym centralnie, silnikiem V10 FSI o pojemności 5,2 litra. Bazowo generuje on 540 KM mocy i 540 Nm momentu obrotowego, a w wersji V10 plus - aż 610 KM i 560 Nm. Topowy wariant umożliwia przyspieszenie do pierwszej "setki" w 3,2 sekundy i osiągnięcie 330 km/h prędkości maksymalnej.
Audi R8 5.2 FSI quattro kosztuje 791 940 zł. Odmiana Plus to wydatek przynajmniej 896 940 zł.
W wersji standardowej samochód wyposażony jest m.in. w system Cylinder on Demand (odłączanie cylindrów), funkcję start/stop z systemem rekuperacji, wielofunkcyjną skórzaną kierownicę, układ MMI Navigation Plus z MMI touch, system Audi drive select, pozwalający kierowcy dostosować sposób i dynamikę jazdy, cyfrowy zestaw wskaźników Audi virtual cockpit, zawieszenie Audi magnetic ride, system muzyczny Bang&Olufsen, sportowee fotele oraz boczne osłony wlotów powietrza w kolorze srebrnym. R8 Plus posiada ponadto: ceramiczne hamulce, kubełkowe fotele Audi Exclusive, karbonowe elementy dekoracyjne i karbonowe osłony wlotów powietrza oraz pakiet oświetlenia wnętrza w technice diodowej.
Sportowe Audi R8 z drugiej ręki - sprawdź ogłoszenia
Do wyboru jest szeroka gama wyposażenia opcjonalnego. Wybierać można spośród ośmiu wzorów obręczy felg z metali lekkich, kilku rodzajów foteli, wielu wzorów tapicerki oraz szeregu możliwości wyposażenia lub ozdobienia wnętrza.
Ceny wybranych konkurentów Audi R8:
- Nissan GT-R 3.8/550 KM - 493 000 zł - Porsche 911 Turbo S 3.8/560 KM - 976 900 zł - Mercedes-AMG GT S 4.0/510 KM - 642 500 zł - Jaguar F-Type 5.0/550 KM - 573 300 zł - Lamborghini Huracan 5.2/610 KM - 255 000 euro
ZOBACZ TAKŻE:
Nowe Audi R8 | Ewolucja, nie rewolucja
Partner - materiał
zobacz wybrane produkty