Peugeot 208 FL | Ceny w Polsce | Odnowiony lew

Peugeot ujawnił cennik swojego miejskiego lwiątka w wersjach po liftingu. Za najtańszą wersję trzeba zapłacić 41 700 zł

Peugeot 108 | Nie dla Polski

Peugeot 208 był strzałem w dziesiątkę. To najpopularniejszy model francuskiego producenta od początku chwalona za odważną i atrakcyjną stylistykę. Jeśli coś jest dobre, zmiany muszą być wyważone. Pokazany w Genewie model po modernizacji nie zmienił się dramatycznie. Na nowo narysowano pas przedni, do tego dorzucono nowe lampy, z tyłu LED z efektem 3D (cokolwiek to znaczy), projekt zmian uzupełniają nowe odcienie lakierów i wzory kół ze stopów lekkich.

We wnętrzu, w zależności od wersji wykończenia, znajdziemy skórzaną kierownicę, lepszej jakości deskę rozdzielczą, nowy system oświetlenia oraz 7-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego, który wyposażono w technologię MirrorScreen.

Oferta jednostek napędowych to mocna strona "208-ki". Do wyboru będą silniki benzynowe 1.0 VTi (68 KM) i 1.2 VTi (82 KM, 110 KM) oraz wysokoprężne 1.6 BlueHDi (75 KM, 100 KM). Wszystkie spełniają normę emisji spalin Euro 6. Silnik 1.2 VTi można zamówić ze zautomatyzowaną skrzynią ETG (82 KM), lub klasycznym automatem o sześciu biegach (110 KM). Co ciekawe skrzynie ręczne mają jedynie po pięć przełożeń.

Cennik otwiera wersja Access dostępna jedynie z najmniejszym silnikiem i z nadwoziem trzydrzwiowym. W standardzie oferuje niewiele, m.in. centralny zamek, immobiliser, elektrycznie sterowane szyby w drzwiach, tempomat z ogranicznikiem, czy komputer pokładowy. Za 2 tys. zł można dokupić klimatyzację, a za 1 tys. zł radio z CD/MP3.

W wersji Active dostaniemy ponadto m.in. reflektory przeciwmgłowe, światła do jazdy dziennej LED, reflektory soczewkowe, lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, klimatyzację manualną, dzielone oparcie tylnej kanapy, kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 7 cali obsługujący radio z MP3.

Najbogatsza specyfikacja Allure oznacza, że na pokładzie znajdą się dodatkowo m.in.: koła ze stopów lekkich 16-calowe, lusterko wewn. elektrochromatyczne, klimatyzacja automatyczna, funkcje WiFi, MirrorScreen, czy czujnik deszczu.

2015 Peugeot 208 - cennik
2015 Peugeot 208 - cennik 2015 Peugeot 208 - cennik

Uzupełnieniem oferty jest wersja GTI oferowana wyłącznie w wersji trzydrzwiowej. Napędzana jest silnikiem 1.6 THP o mocy 208 KM współpracującym z sześciobiegową skrzynią ręczną. Przyspieszenie 0-100 km/h wynosi 6,7 s, a prędkość maksymalna to 230 km/h. Jej ceny zaczynają się od 86 100 zł.

Ceny bazowe wybranych modeli konkurencji:

Ford Fiesta 1.25 (60 KM) 3d - od 45 100 zł (od 36 800 zł w promocji) Hyundai i20 1.2 (75 KM) 3d - od 43 900 zł Mazda 2 1.5 (75 KM) 5d - od 50 900 zł Renault Clio 1.2 (75 KM) 5d - od 41 450 zł Skoda Fabia 1.0 (60 KM) 5d - od 39 380 zł Volkswagen Polo 1.0 (60 KM) 3d - od 42 890 zł

Konkurenci Peugeota 208 GTI :

Ford Fiesta ST (182 KM), 0-100 km/h: 6,9 s, V-max: 220 km/h, - od 75 000 zł Mini Cooper S (192 KM), 0-100 km/h: 6,4 s, V-max: 233 km/h, - od 101 300 zł Opel Corsa OPC (207 KM), 0-100 km/h: 6,8 s, V-max: 230 km/h, - od 90 500 zł Renault Clio RS (200 KM), 0-100 km/h: 6,7 s, V-max: 230 km/h, - od 89 900 zł Seat Ibiza Cupra (180 KM), 0-100 km/h: 6,9 s, V-max: 228 km/h, - od 78 900 zł VW Polo GTI (192 KM). 0-100 km/h: 6,7s, V-max: 236 km/h, - od 85 590 zł

ZOBACZ TAKŻE:

Peugeot 308 R Hybrid | 500 KM w kompakcie!

źródło: Okazje.info

Więcej o: