Peugeot 108 | Nie dla Polski

Mały Peugeot otrzyma w nowym roku modelowym kilka drobnych poprawek. Poszerzona zostanie oferta systemów bezpieczeństwa i wprowadzone będą silniki spełniające normę Euro 6

Peugeot RCZ GT-Line | Po całości

Peugeot nie oferuje na polskim rynku wszystkich modeli. Nie można kupić np. SUV'a 4008 czy miejskiego 108, który właśnie został zmodernizowany.  Głównym powodem barku tych aut jest cena, która byłaby zbyt wysoka względem konkurencji. Tak przynajmniej tłumaczy to importer.

Używany Peugeot 107

Ale wróćmy do zmodernizowanego 108. Francuzi reagują na nowy trend. Klienci mały aut lubią je coraz bardziej indywidualizować. Dlatego w ofercie pojawiły się m.in. dwa nowe wystroje wnętrza oraz możliwość zamawiania pięciodrzwiowego nadwozia w wersji dwukolorowej. Do tego dochodzi pięć nowych kolorów karoserii.

108 może być wyposażony opcjonalnie w pakiet bezpieczeństwa, który składa się m.in. z asystenta awaryjnego hamowania i systemu ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.

Wersje silnikowe pozostają bez zmian. Cena również. Na niemieckim rynku podstawowy 108 z trzydrzwiowym nadwoziem i silnikiem o mocy 68 KM kosztuje 8890 euro, czyli około 38 000 złotych. Dla porównania za Skodę Citigo trzeba zapłacić co najmniej 37 719 złotych, a ceny Citroena C1 rozpoczynają się od 37 700 złotych.

ZOBACZ TAKŻE :

Najlepsze koncepty Peugeota

fot. Peugeot

Więcej o:
Copyright © Agora SA