Auto powstało we współpracy z firmą Westfalia, doskonale znaną miłośnikom caravaningu. Tak więc wewnątrz znajdziemy najbardziej potrzebne wyposażenie przydatne podczas długich podróży.
Klasa V mierzy 5,14 m długości. To sporo jak na samochód osobowy, ale niewiele w przypadku auta dostawczego, nie mówiąc już o camperze. Mimo to Marco Polo udało się wyposażyć w wiele praktycznych rozwiązań. Tylna kanapa ma prosty kształt i nie wygląda na wygodną, ale to przez jej drugie przeznaczenie. Po rozłożeniu zamienia się w łóżko (2,03 x 1,13 m). Przednie fotele można obrócić o 180 stopni. Po lewej stronie umieszczono "kącik" kuchenny z rozkładanym stolikiem. Kuchnia jest wyposażona w szufladę i lodówkę o pojemności 40 litrów. Na pokładzie są dwa zbiorniki na wodę, jeden na świeżą (38 l.) i jeden na zużytą (40 l.). Nie zabrakło oczywiście podnoszonego dachu zwiększającego przestrzeń wewnątrz auta.
Mercedes podkreśla użyteczność Marco Polo w codziennej eksploatacji. Wysokość auta wynosi 1,98 m, co pozwala wjechać na większość parkingów podziemnych, czy do myjni automatycznych. Średnica zawracania wynosi 11,8 m.
Od strony technicznej klienci mają do wyboru trzy wersje silnika 2.1 CDI, dokładnie te same, co w nowej Klasie V. 200 CDI oferuje 136 KM, 220 CDI 163 KM, a 250 CDI 190 KM. Pierwsze dwa silniki współpracują z sześciobiegowymi skrzyniami ręcznymi, najmocniejszy zaś ze skrzynią 7G-Tronic. W niemieckich salonach nowe Marco Polo pojawi się 29 lipca.
ZOBACZ TAKŻE:
Mercedes Klasy V | Nowa jakość
Najpopularniejsze bagażniki, haki, uchwyty w Okazje.info - lipiec 2014 bagażnik dachowy - belki poprzeczne Ford Galaxy AMOS DROMADER C-15 PLUS AERO ZAMYKANY BAGAZNIK NA KAŻDE AUTO Amos BAGAZNIK DO SAMOCHODOW KOMBI THULE OCEAN 780 Zobacz inne bagażniki, haki, uchwyty w