Elektryczny Peugeot E-308 do kupienia w Polsce w nowej najtańszej wersji E Style

W polskiej ofercie marki Peugeot debiutuje kompaktowy model E-308 w najtańszej wersji wyposażenia E Style. Elektryczne auto legitymujące się mocą 156 KM i zasięgiem do 416 km w cyklu mieszanym, zostało wycenione od 182 000 zł.

Peugeot wprowadził do swojej oferty bardziej przystępnego cenowo, w pełni elektrycznego Peugeota E-308. Hatchback w podstawowej wersji wyposażenia E Style dostępny jest w cenie od 182 000 zł, a wariant nadwozia kombi jest droższy o 5000 zł. Ta specjalna seria uzupełnia gamę modelu E-308, obejmującą ponadto poziomy wyposażenia Allure (cena od 185 500 zł) i GT (cena od 195 800 zł). Wszystkie wersje kompaktowego auta są objęte fabryczną gwarancją Peugeot Allure Care obejmującą cały pojazd (w tym silnik elektryczny, ładowarkę, układ napędowy oraz główne podzespoły elektryczne i mechaniczne) przez okres 8 lat lub do osiągnięcia 160 000 kilometrów przebiegu.

Peugeot E-308 - cena w Polsce

  • Peugeot E-308 E Style - cena 182 000 zł
  • Peugeot E-308 Allure - cena 185 500 zł
  • Peugeot E-308 GT - cena 195 800 zł
  • Peugeot E-308 kombi E Style - cena 187 000 zł
  • Peugeot E-308 kombi Allure - cena 190 500 zł
  • Peugeot E-308 kombi GT - cena 201 800 zł

Wyposażenie wersji E Style

Seria specjalna E Style posiada wszystkie elementy wyposażenia poziomu Active Pack dostępnego dla modeli 308 z napędem hybrydowym i spalinowym, a ponadto oferuje fotele z tapicerką łączącą tkaninę ze skórą ekologiczną oraz 18-calowe felgi aluminiowe.

Standard obejmuje więc m.in.: dwustrefową klimatyzację automatyczną, pompę ciepła, system bezkluczykowego uruchomienia pojazdu, Peugeot i-Cockpit z konfigurowalnym 10-calowym cyfrowym zestawem wskaźników i 10-calowym centralnym ekranem dotykowym z funkcją bezprzewodowego Mirror Screen (łączność Apple CarPlay oraz Android Auto), elektryczny hamulec postojowy, bogaty pakiet systemów bezpieczeństwa czy reflektory w technologii LED.

Ponad 500 km zasięgu w cyklu miejskim

Układ napędowy generuje moc 156 KM (115 kW) i moment obrotowy 270 Nm. Hatchback od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 9,8 s, a kombi potrzebuje 10 sekund. Prędkość maksymalna została ograniczona do 170 km/h.  Litowo-jonowy akumulator wysokonapięciowy o pojemności 54 kWh (51 kWh użytecznych) zapewnia zasięg do 410 km w cyklu mieszanym WLTP. W cyklu wyłącznie miejskim elektryk przejedzie nawet ponad 500 km.

Standardowa pokładowa ładowarka prądu trójfazowego dysponuje mocą 11 kW. Gniazdo ładowania jest dostosowane do różnych typów terminali ładowania. W przypadku korzystania z terminala publicznego o mocy 100 kW naładowanie akumulatora trakcyjnego od 20 do 80 proc. jego pojemności zajmuje 30 minut. W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.

Zobacz wideo
Więcej o: