Renault Captur po liftingu wycenione w Polsce. Jest wersja z fabrycznym LPG

Klienci zainteresowani odświeżonym Renault Captur mogą składać zamówienia na ten samochód. Auto po modernizacji jest oferowane w Polsce w cenie od 85 500 zł. Cena wariantu dwupaliwowego (benzyna + LPG) startuje od 89 500 zł, a hybryda to wydatek minimum 120 800 zł. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów na początku lata.

Francuski crossover segmentu B od momentu debiutu rynkowego w 2013 roku, został sprzedany w liczbie ponad 2 milionów egzemplarzy w 90 krajach całego świata. Teraz popularny pojazd oferowany pod postacią drugiej generacji otrzymał aktualizacje w zakresie cyfryzacji i łączności oraz zmienił się z wyglądu. Gama modelu po liftingu obejmuje trzy poziomy wyposażenia: Evolution, Techno i nową wersję Esprit Alpine.

2024 Renault Captur - cena w Polsce

Ceny Renault Captur zaczynają się od 85 500 zł w przypadku wersji Evolution. Wersja Techno jest dostępna w cenie od 94 300 zł, a wersja Esprit Alpine jest oferowana w cenie od 123 800 zł. Ceny katalogowe w porównaniu do poprzedniej generacji Captura zostały zachowane na bardzo podobnym poziomie. Captur z napędem E-Tech full hybrid kosztuje od 120 800 zł.

  • Captur Evolution TCe 90 - cena 85 500 zł
  • Captur Evolution TCe 100 LPG - cena 89 500 zł
  • Captur Techno TCe 90 - cena 94 300 zł
  • Captur Techno TCe 100 LPG - cena 98 300 zł
  • Captur Techno mild hybrid 140 - cena 104 800 zł
  • Captur Techno mild hybrid 160 EDC - cena 112 800 zł
  • Captur Techno E-tech full hybrid 145 - cena 120 800 zł
  • Captur Esprot Alpine mild hybrid 160 EDC - cena 123 800 zł
  • Captur Esprit Alpine E-Tech full hybrid 145 - cena 131 800 zł

Podstawową jednostką napędową jest 3-cylindrowy silnik 1.0 TCe o mocy 90 KM i 160 Nm momentu obrotowego sprzężony jest z 6-stopniową mechaniczną skrzynią biegów. Motor ten występuje z fabryczną instalacją LPG, dzięki której moc rośnie do 100 KM. Następną w kolejności jest jednostka 1.3 TCe w dwóch wariantach mocy - 140 i 160 KM, a obie to miękkie hybrydy. Pierwsza z nich sprzężona jest z 6-biegową skrzynią manualną, natomiast mocniejsza z automatem EDC. Na szczycie znajdziemy 145-konny hybrydowy wariant oparty o wolnossący motor o pojemności 1.6 litra. Silnik benzynowy połączono z dwoma silnikami elektrycznymi i przekładnią automatyczną z możliwością wyboru trybu zmiany biegów.

Odmieniony wygląd zewnętrzny

Dzięki nowemu, bardziej dynamicznemu designowi i unikalnemu przodowi, odmłodzony Captur zyskał na wyrazistości. Składa się na nią w szczególności nowa sygnatura świetlna, grill z fasetowanymi elementami i z nowym firmowym logo. Wszystkie wersje w standardzie są wyposażone w nowe przednie światła wykonane w technologii full LED. Zmodernizowany został również tył auta - zderzak ma inny dyfuzor, obudowy świateł są inne, a firmowe logo ma nowy wzór.

Zmodernizowane Renault Captur oferuje także liczne możliwości personalizacji. Klienci mają do wyboru bogatą gamę akcesoriów i kolorów nadwozia. W dwukolorowym nadwoziu dostępnym w opcji, możliwe jest wykończenie dachu i bocznych lusterek w kolorze kontrastowym. Nowa wersja Esprit Alpine zawiera sportowe elementy stylistyczne (wygląd jest inspirowany marką Alpine). 

Lepsze wyposażenie

W środku crossovera skórzane obicia ustąpiły miejsca unikalnej tapicerce wykonanej z wykorzystaniem tkanin pochodzących z recyklingu (w szczególności tapicerka Esprit Alpine wykonana w ponad 26-procentach z tego surowca). System multimedialny openR link z nowym pionowym ekranem dotykowym o przekątnej 10,4" to teraz standard we wszystkich wersjach Captura. 

W pojeździe użytkownik będzie mógł w pełni korzystać z interaktywnych treści i nowych usług, takich jak wyszukiwarka Google zintegrowana z systemem Android Automotive 12. Oprócz możliwości całkowitej personalizacji, interfejs auta może łączyć się przewodowo i bezprzewodowo ze smartfonami z systemem Android Auto lub Apple Carplay. W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.