Nowa Toyota C-HR z obniżkami cen. "O ponad 18 tys. zł". Sprawdzamy 1.8 i 2.0 Hybrid

Toyota chwali się olbrzymimi przecenami na nową Toyotę C-HR w wydaniu 2.0 Hybrid. Postanowiliśmy sprawdzić także tańszą wersję 1.8 Hybrid.
W salonach dostępne są ostatnie egzemplarze nowej Toyoty C-HR z 2023 roku produkcji. W ramach wyprzedaży rocznika obniżono ceny auta z napędem 2.0 Hybrid nawet o ponad 18 tys. zł

- chwali się Toyota. Stylowy crossover C-HR szturmem wziął polski rynek, meldując się na stałe w pierwszej dziesiątce sprzedaży w naszym kraju. To ciekawe, ponieważ nie jest to model stworzony typowo pod bicie rekordów sprzedaży. Nad Wisłą okazał się jednak strzałem w dziesiątkę. Co ciekawe, w 2024 r. już zarejestrowano 3686 nowych C-HR, a to oznacza wzrost o 15 proc. w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku. W napędzeniu świetnych wyników pomóc może wyprzedaż rocznika.

Zobacz wideo Nowa Toyota Camry w Polsce. "Poprawiliśmy wszystkie wady". Szybkie wideo z konkretami

Ile trzeba zapłacić teraz za Toyotę C-HR 2.0 Hybrid?

Specjalną ofertę otwiera Toyota C-HR w wersji Style, której cenę obniżono do 153 500 zł. Auto w standardzie ma m.in. 18-calowe felgi aluminiowe, przednie i tylne czujniki parkowania, podgrzewane fotele przednie, podgrzewaną kierownicę, indukcyjną ładowarkę, 12,3-calowy ekran systemu multimedialnego Toyota Smart Connect + z systemem nawigacji dostępnej online i offline, port USB-C w drugim rzędzie siedzeń oraz system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem. W wyprzedaży rocznika wersja Style dostępna jest już tylko z napędem na przód.

W tym przypadku mówimy o cenie niższej o 12 400 złotych względem regularnego cennika. Co stanowi naprawdę ciekawą propozycję.

Toyota C-HR 2.0 Hybrid w wersji Executive z napędem na przód kosztuje od 164 300 zł, a z napędem AWD-i od 174 100 zł. W tej odmianie klient zyskuje 19-calowe felgi aluminiowe, czarny dach, wykończenie przedniego grilla i tylnego zderzaka w kolorze Night Sky Black, a także przednie fotele sportowe, elektryczną regulację fotela kierowcy, elektrycznie unoszone drzwi bagażnika, system dodatkowego nastrojowego oświetlenia wnętrza diodami LED z możliwością personalizacji oraz światła główne w technologii LED. Wersję Executive można rozszerzyć o pakiety Tech oraz VIP. W tym przypadku również oszczędzamy ponad 12 tysięcy złotych.

A może da się zapłacić jeszcze mniej? Co z Toyotą C-HR 1.8 Hybrid?

Również bazowa wersja 1.8 Hybrid 140 KM e-CVT znajduje się w promocji, ale tutaj rabaty nie są aż tak imponujące. Liczymy je nie w kilkunastu, a kilku tysiącach złotych. Właśnie dlatego wyprzedaż rocznika może być dobrą okazją do wybrania mocniejszej wersji. Dopłata nie jest duża. Tak prezentuje się promocyjny cennik bazowej C-HR.

  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid Style - 148 600 zł (przed obniżką 156 900 zł)
  • Toyotą C-HR 1.8 Hybrid Executive - 159 400 zł (przed obniżką 167 900 zł)

Na początku wyprzedaż dotyczyła także bazowej wersji wyposażenia Comfort, ale najtańsze Toyoty C-HR rozeszły się błyskawicznie i teraz są już wyprzedane.

Im wyższa wersja wyposażenia, tym większy upust

  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid GR SPORT - 174 100 zł (było 191 900 zł)
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid Executive Premiere Edition - 184 900 zł (202 900 zł)
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i e-CVT GR SPORT - 183 900 zł (201 900 zł)
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i e-CVT Executive Premiere Edition - 194 800 zł (212 900 zł)
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i e-CVT GR SPORT Premiere Edition - 194 800 zł (212 900 zł)

U dealerów dostępne są także ostatnie egzemplarze limitowanych wersji Executive Premiere Edition oraz GR SPORT Premiere Edition, które oferowane są wyłącznie w pierwszym etapie sprzedaży nowego modelu. Toyota C-HR 2.0 Hybrid Executive Premiere Edition z rocznika 2023 kosztuje teraz 184 900 zł (FWD) lub 194 800 zł (AWD-i), czyli odpowiednio o 18 tys. zł oraz 18,1 tys. zł mniej od ceny katalogowej.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.