Nowa Toyota Corolla TS z pełną ofertą. Bazowe kombi z hybrydą w zaskakującej cenie

W czasach kiedy za malucha segmentu B płacimy coraz częściej około stu tysięcy złotych wyjściowo, cena na poziomie 126 900 zł w przypadku dużego, hybrydowego kombi zaskakuje. Prześwietlamy ceny nowej Toyoty Corolli TS Kombi.

Pewnie w tej chwili spodziewacie się akapitu wstępnego, w którym poświęcimy sporo miejsca na nikomu niepotrzebne zdania, żeby zachęcić was do scrollowania. Ale nie. Zaczynamy od konkretów. Nowa Toyota Corolla TS Kombi z silnikiem 1.8 Hybrid w wersji wyposażenia Active kosztuje od 126 900 zł. I od razu podamy wam, co taka bazowa Corolla ma. Standardem są 16-calowe felgi, materiałowa tapicerka, automatyczna klimatyzacja i kamera cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi. Samochód jest też wyposażony w system bezpieczeństwa T-MATE z układem wczesnego reagowania w czasie ryzyka zdarzenia (PCS), asystentem utrzymania pasa ruchu (LTA), układem rozpoznawania znaków drogowych (RSA) oraz z możliwością awaryjnego zatrzymania pojazdu (EDSS). Nieźle jak na bazową wersję, prawda? Podoba nam się, że dopłata do kolejnej wersji wcale nie jest duża.

Zobacz wideo Ponad 70 lat historii i ponad 11 mln sprzedanych samochodów - nowa Toyota Land Cruiser

Toyota Corolla TS Kombi 1.8 Hybrid - leasing KINTO ONE, miesięczna rata

ż od razu, ile za bazową Toyotę trzeba zapłacić miesięcznie, jeśli zdecydujemy się na finansowanie samochód leasingiem KINTO ONE. To 1241 zł netto przy umowie na 36 miesięcy, z opłatą wstępną wynoszącą 10% ceny zakupu oraz z limitem przebiegu na poziomie 60 tys. km. w Leasingu Konsumenckim KINTO ONE to koszt 1525 zł brutto miesięcznie w wersji Active.

Toyota Corolla TS Kombi 1.8 Hybrid - spalanie, osiągi, bagażnik

Teraz na chwilę zrobimy małą przerw od cen. Warto sprawdzić, co kryje się pod terminem bazowej hybrydy. Corolla przeszła niedawno modernizację, a na jej pokładzie pracuje najnowsza, piąta już generacja napędu hybrydowego. Silnik 1.8 Hybrid o łącznej mocy 140 KM (103 kW) rozpędza auto od 0 do 100 km/h w 9,1 s. Toyota deklaruje, że w sprzyjających warunkach w mieście Corolla potrafi przez 80 proc. czasu jeździć w trybie EV. Deklarowane zużycie paliwa w cyklu mieszanym to 4,4 l/100 km. Z doświadczenia wiemy, że da się do tego wyniku realnie zbliżyć.

Druga propozycja do oczywiście układ hybrydowy z silnikiem 2.0. Takie kombi ma już 197 KM mocy, a pierwszą setkę robi w 7,4 sekundy. Mocniejsza hybryda przekłada się na mniejszy bagażnik, ale wcale nie dużo mniejszy. Corolla TS Kombi 1.8 Hybrid pomieści 596 l, Corolla TS Kombi 2.0 Hybrid - 581 l.

Toyota Corolla TS Kombi 1.8 Hybrid - ceny. Sprawdźmy wersję Comfort i Style

Chyba warto dorzucić trzy tysiące złotych więcej i zdecydować się na wycenioną na 129 900 zł Toyotę Corollę TS Kombi 1.8 Hybrid w wydaniu Comfort. Ta odmiana dodaje do listy wyposażenia: światła przeciwmgielne w technologii LED i nawiewy w drugim rzędzie siedzeń. Łatwiejsze jest także składanie drugiego rzędu siedzeń dzięki Toyota Easy Flat. Od tej wersji standardem jest Digital Cockpit – cyfrowy wyświetlacz na tablicy zegarów oraz system multimedialny Toyota Smart Connect z kolorowym, 10,5-calowym ekranem dotykowym. Istnieje możliwość poszerzenia wyposażenia o pakiet Tech.

Kolejna propozycja to kosztująca już 142 900 zł, a więc zauważalnie więcej odmiana Style. Tu do listy dopisujemy: 17-calowe felgi aluminiowe, tapicerkę materiałową z elementami skóry syntetycznej oraz przyciemniane tylne szyby. Samochód ma też w inteligentny kluczyk, stację bezprzewodowego ładowania telefonu komórkowego, automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, spryskiwacz przednich świateł oraz przednie i tylne czujniki parkowania.

Toyota Corolla TS Kombi 1.8 Hybrid - ceny. Topowe wersje wyposażenia

W ofercie są jeszcze dwie wersje wyposażenia - GR SPORT, która doprawia Corollę na sportowo oraz Executive, skupiająca się na podpatrywaniu klasy premium. GR SPORT startuje od 150 900 zł i oferuje: aluminiowe, 17-calowe felgi, lakierowane lusterka, nakładki progowe GR SPORT i trójramienną kierownicą obszytą skórą z perforacją GR SPORT.

Za odmianę Executive trzeba zapłacić najwięcej, bo 159 900 zł. Co klient dostanie tutaj? 18-calowe felgi, skórzaną tapicerkę, asystenta bezpiecznego wysiadania z pojazdu (SEA) oraz system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM). Standardem w tej wersji jest też projekcyjny wyświetlacz na przedniej szybie (HUD) oraz światła matrycowe w technologii LED.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.