Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl
Firmy kurierskie idą z duchem czasu. DHL nawiązał współpracę z Fordem w Europie i zamówił 2000 elektrycznych Transitów. 33 ma trafić do polskiego oddziału, z czego 26 ze specjalną zabudową kurierską.
Zabudowa obejmuje m.in. przegrodę z drzwiami przesuwnymi z zamkiem pomiędzy kabiną kierowcy, a tylną kabiną, specjalne składane siedzenia dla kurierów, specjalistyczne składane półki na dwóch poziomach o bardzo wysokiej wytrzymałości, listwę podłogową dla lepszego bezpieczeństwa przesyłek i utrzymania porządku, podłogę z polipropylenu o strukturze plastra miodu oraz wiele innych specjalistycznych elementów. Pozostałe 7 e-Vanów również jest doposażone w odpowiednią zabudowę spełniającą standardy DHL Express.
Samochody zostały spersonalizowane do potrzeb klienta. Wszystkie przygotowano w żółtym kolorze, charakterystycznym dla marki DHL. Zamówione dla Polski E-Transity serii 350 są w wersji nadwozia L3H3, mocy maksymalnej 184 KM i pojemności użytkowej akumulatorów 67 kWh.
Wyposażenie obejmuje m.in. podgrzewane fotele, przednie i tylne czujniki parkowania, automatyczną klimatyzację czy pakiet systemów asystenckich ułatwiających pracę kurierom.
Wdrożenie nowych samochodów Ford E-Transit jest kolejnym etapem modernizacji floty DHL Express i elementem globalnej strategii GoGreen.
Obsługą umowy zajmuje się dealer Bemo Motors z Poznania. Zamówione samochody zostały zabudowane przez firmę Moduł System, zaś finansowanie w formie najmu długoterminowego zapewniła firma Arval.