Najgrzeczniejszy rebeliant Hondy stał się jeszcze lepszy. Na deser nowa wersja bagger

Rok 2025 zbliża się coraz większymi krokami. A to oznacza jedno. Swoje nowości prezentują nie tylko producenci samochodów, ale i motocykli. Jednym z jednośladów, który w roczniku 2025 otrzyma modernizację, jest hondowski CMX Rebel.

CMX Rebel, zarówno w wersji 1100, jak i 500, to kluczowy model. Jednoślad był bowiem liderem europejskich rankingów sprzedaży kategorii custom w 2023 r. Utrzymanie świetnej pozycji rynkowej wymaga zatem zmian. Delikatnych, ale zawsze. I Honda postanowiła wpisać się w ten schemat.

Zobacz wideo 346 punktów karnych dla motocyklisty za popełnienie 43 wykroczeń

Nowy CMX500 na prawko A2. Co się zmieni w tym motocyklu?

Na początek na warsztat weźmy model CMX500, czyli najlepiej sprzedający się motocykl customowy w Europie dla kierowców z prawem jazdy kat. A2. Co się w nim zmieni? Pojazd otrzyma inaczej wyprofilowane siedzisko, które zostanie wypełnione nową pianką. To poprawi komfort jazdy. Zmieni się też tylny amortyzator. Ułatwi jazdę po nierównych nawierzchniach.

Producent dopracował też konwersję motocykla z wersji dwuosobowej na jednoosobową. W ten sposób kierowca poprawi jego wygląd i da sobie możliwość zastosowania szerszej gamy akcesoriów. Nowością w mniejszym Rebelu stanie się nawet lakier. Model będzie dostępny w malowaniu barwą Mat Dim Gray Metallic.

Listę nowości dostanie też Honda CMX500 Rebel S

Nowości przewidziano także w przypadku Hondy CMX500 Rebel S. Ta będzie sprzedawana z zestawem fabrycznie montowanych akcesoriów, w tym z osłoną reflektora, przyciemnianą szybką, osłonami widelca i amortyzatorów w stylu retro, a także siedziskiem z przeszyciami o wzorze karo i felgami w brązowym kolorze. Motocykl będzie oferowany w 2025 r. z nowym lakierem o nazwie Candy Energy Orange.

Najgrzeczniejszy rebeliant Hondy stał się jeszcze lepszy. Na deser nowa wersja bagger
Najgrzeczniejszy rebeliant Hondy stał się jeszcze lepszy. Na deser nowa wersja bagger Fot. Honda

Wisienką na torcie Honda CMX1100 Rebel 2025. Tu zmian jest więcej

"Lifting" dotyczy również modelu Honda CMX1100 Rebel. W tym przypadku może być nawet szerzej zakrojony. Bo japońscy konstruktorzy pomyśleli m.in. o:

  • przesunięciu kierownicy do tyłu i góry. Podnóżki z kolei pojawiają się bardziej z przodu, a siedzisko stało się o 10 mm grubsze. To sprawia, że pozycja kierowcy staje się bardziej zrelaksowana i naturalna.
  • dwucylindrowy silnik o pojemności 1084 cm3 zyskał z kolei wyższy stopień sprężania. Dzięki temu żwawiej reaguje na gaz w zakresie niskich i średnich obrotów.
  • nowym oprogramowaniu elektronicznego sterowania pracą przepustnicy (TBW). To dało możliwość wprowadzenia nowych systemów wspomagania kierowcy.
  • dostępne są trzy tryby jazdy. Układ napędowy dostosowuje charakterystykę motocykla do warunków jazdy lub nastroju kierowcy.
  • tym, aby grafikę nowego wyświetlacza TFT można było dostosować do upodobań kierowcy.

Paleta większego Rebela zostanie uzupełniona wersją CMX1100SE. Ona oznacza standardową owiewkę przednią, osłonę widelca i krótki błotnik z przodu. Jest to pierwsza fabryczna Honda (poza legendarną RC213V-S), w której zastosowano lusterka, mocowane na przedłużeniach końcówek kierownicy.

Więcej o: