CMX Rebel, zarówno w wersji 1100, jak i 500, to kluczowy model. Jednoślad był bowiem liderem europejskich rankingów sprzedaży kategorii custom w 2023 r. Utrzymanie świetnej pozycji rynkowej wymaga zatem zmian. Delikatnych, ale zawsze. I Honda postanowiła wpisać się w ten schemat.
Na początek na warsztat weźmy model CMX500, czyli najlepiej sprzedający się motocykl customowy w Europie dla kierowców z prawem jazdy kat. A2. Co się w nim zmieni? Pojazd otrzyma inaczej wyprofilowane siedzisko, które zostanie wypełnione nową pianką. To poprawi komfort jazdy. Zmieni się też tylny amortyzator. Ułatwi jazdę po nierównych nawierzchniach.
Producent dopracował też konwersję motocykla z wersji dwuosobowej na jednoosobową. W ten sposób kierowca poprawi jego wygląd i da sobie możliwość zastosowania szerszej gamy akcesoriów. Nowością w mniejszym Rebelu stanie się nawet lakier. Model będzie dostępny w malowaniu barwą Mat Dim Gray Metallic.
Nowości przewidziano także w przypadku Hondy CMX500 Rebel S. Ta będzie sprzedawana z zestawem fabrycznie montowanych akcesoriów, w tym z osłoną reflektora, przyciemnianą szybką, osłonami widelca i amortyzatorów w stylu retro, a także siedziskiem z przeszyciami o wzorze karo i felgami w brązowym kolorze. Motocykl będzie oferowany w 2025 r. z nowym lakierem o nazwie Candy Energy Orange.
"Lifting" dotyczy również modelu Honda CMX1100 Rebel. W tym przypadku może być nawet szerzej zakrojony. Bo japońscy konstruktorzy pomyśleli m.in. o:
Paleta większego Rebela zostanie uzupełniona wersją CMX1100SE. Ona oznacza standardową owiewkę przednią, osłonę widelca i krótki błotnik z przodu. Jest to pierwsza fabryczna Honda (poza legendarną RC213V-S), w której zastosowano lusterka, mocowane na przedłużeniach końcówek kierownicy.