Lubicie cruisery? Honda naszykowała ucztę dla oczu fanów customowych motocykli

Honda zaprezentowała dziesięć różnych wizji swoich modeli z serii Rebel przygotowanych przez różnych tunerów. Lojalnie ostrzegamy, że po obejrzeniu tych zdjęć, oczy wyjdą wam na wierzch.

Za przerabianie popularnych cruiserów Hondy w dwóch wersjach - CMX500 i CMX1100 - wzięły się najlepsze firmy tuningowe z całej Europy. Efekty ich pracy przerosły najśmielsze oczekiwania. Najciekawsze egzemplarze warsztatów z Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Francji i Wielkiej Brytanii zostały zaprezentowane na festiwal "Wheels and Waves" w Biarritz, na wybrzeżu Francuskiego Kraju Basków.

Więcej ciekawych wiadomości o motocyklach znajdziesz na stronie Gazeta.pl

Nie udało się wam tam zajrzeć? Nic nie szkodzi, dzieła motocyklowych tunerów można obejrzeć na stronie www.hondacustoms.com i zagłosować na te, które podobają się wam najbardziej. Najlepszą dziesiątkę modeli europejskich mistrzów upiększania motocykli przedstawiamy też u nas.

Lucy Honda CustomsLucy Honda Customs fot. Honda

Europejskich tunerów Hondy reprezentują osoby z pięciu krajów

Motoveiga Rebel CMX500 portugalskiego konstruktora inspirowana pięknem XVI-wiecznej hiszpańskiej zbroi i florenckich lilii. Lucy również pochodzi z Portugalii. Ma biało-złoty schemat malowania, z ręcznie wykonanym logo Rebel na zbiorniku, harmonizuje ze złotymi obręczami kół i oponami wyróżniającymi się białymi pierścieniami. Jej twórcy inspirowali się klasyczną Hondą CB175.

5Four Honda Rebel Street to dzieło Guya Willisona z Wielkiej Brytanii, właściciela firmy 5four Motorcycles, który nawiązał do lekkich, ulicznych motocykli w stylu flat track. 5Four otrzymał on efektowny, mieniący się w słońcu schemat malowania Pro Kustom w kolorze kości słoniowej i cukierkowej czerwieni.

Honda CMX500 RebelMoto na moto: Honda CMX500 Rebel. Przez trzy dni byłem mini harleyowcem

Następny motocykl przyjechał aż z Sardynii. Konstruktorzy Moto Cicliaudaci zapatrzyli się na Sand Racery z lat trzydziestych XX wieku. Najważniejsze elementy to całkowicie przebudowane przednie zawieszenie z wyeksponowanymi sprężynami widelca i 19-calowe, szprychowe koła.

The Sport Honda CustomsThe Sport Honda Customs fot. Honda

Najwięcej zdolnych konstruktorów pochodzi z dwóch krajów: Francji i Hiszpanii

Trzy następne modele powstały w Hiszpanii. Mikuniguro, Akaimoto i Mallorca Moto to dowody kreatywności inżynierów z tego kraju. Nawiązują do konia słynnego generała samurajów, stylu neoretro i motocykli sportowych cafe racer.

Ostatnia trójka: Sport, Bobber i Honda CMX Rebel Waves to dzieła Francuzów, którzy wzięli na warsztaty oba modele: CMX500 i CMX1100. Powstały muskularne i agresywne jednoślady. W niektórych trudno rozpoznać oryginalne sylwetki Hond, ale wszystkie są piękne.

Customowe Hondy to dowód kreatywności ludzi zakochanych w jednośladach. Niektórzy lubią jeździć seryjnymi maszynami, inni chcą się wyróżnić, a wymienione firmy zareklamować swoje umiejętności. Która wizja Hondy Rebel podoba wam się najbardziej?

Więcej o: