1.2 TSI

Więcej o:

1.2 TSI

  • Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

    Silnik 1.2 TSI dołącza do swojego większego brata 1.4 TSI, montowanego w Golfie  i Passacie. Małą pojemność nie oznacza wcale rezygnacji z osiągów. Jako przedstawiciel nowoczesnej linii TSI silnik 1.2 wyposażono w turbosprężarkę, dzięki której moc małej jednostki wynosi 105 KM (przy 5000 obr./min

  • Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

    W 2009 roku w palecie jednostek napędowych grupy Volkswagena pojawił się małolitrażowy silnik 1.2 TSI. Miał uzupełnić gamę silnikową aut segmentu B i C wypierając znane od lat wolnossące motory z pośrednim wtryskiem paliwa. Silnik 1.2 TSI - konstrukcja Nowatorska konstrukcja inżynierów koncernu VAG

  • Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

    inżynierowie Volkswagena wykorzystali 8-zaworową głowicę, turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat sterowanych elektronicznie, jak również bezpośredni wtrysk paliwa oraz jeden wałek rozrządu. Kolejnym charakterystycznym wyróżnikiem 1.2 TSI jest układ rozrządu realizowany za pomocą łańcucha nie podlegającego

  • Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

    . Paleta silników jest obecnie niemal zupełnie nowa. Oprócz silników wysokoprężnych 1.4 TDI (wcześniej 1.2 TDI i 1.6 TDI) oraz trzycylindrowych benzyniaków 1.0, których nie było wcześniej w ofercie, poprawiono mocniejszą odmianę silnika 1.2 TSI. Teraz osiąga większą moc 110 KM (+5 KM). Właśnie taki silnik

  • Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

    dawniej. Ale wciąż można. Benzynowa turbo(r)ewolucja nie zrujnuje przy tym domowego budżetu. Skoda Octavia - najpopularniejszy w ubiegłym roku samochód w Polsce - z 1,6-litrowym, wiekowym już motorem wolnossącym o mocy 102 koni kosztuje 59 500 zł, a z nowocześniejszym, 105-konnym silniczkiem 1.2 TSI - 60

  • Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

    i wyposażyć Polo w pełnoprawny napęd 4Motion. Volkswagen Cross Polo nie jest tani. Nie ma co się oszukiwać, to drogie auto. Najtańszy Cross (1.2 TSI 90 KM i 5-biegowy manual) to wydatek rzędu 64 890 zł. Ceny testowanego egzemplarza (najmocniejszy silnik sparowany z DSG) startują z poziomu 74 090 zł. W

  • Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

    Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj! 1.0 TSI zastąpi 1.2 TSI w 110-konnym wariancie. Bazowym silnikiem w Octavii wciąż pozostanie 1.2 TSI 85 KM. Cennik tego ostatniego otwiera kwota 63 450 zł (bez promocji i rabatów). A ile trzeba zapłacić za silnikową nowość w Skodzie

  • Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach

    samochód. Za podstawowe Polo wyposażone w silnik 1.2 TSI o mocy 110KM trzeba zapłacić 58 740 złotych, natomiast za Crossa z tym samym silnikiem - 66 890 złotych. Rachunek jest dosyć prosty - nieco ponad 8000 złotych za plastikowe okładziny. Cena egzemplarza, który widzicie na zdjęcia oscyluje w okolicach

  • Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

    , a co ważniejsze - niezbyt kosztowny. Cóż zatem trzeba zrobić, by zasiąść za kierownicą bardziej drapieżnej, mocniejszej i szybszej Ibizy 1.2 TSI? Na początek auto - w wersji Sport o mocy 105 KM - kosztuje 54 700 zł. W wyposażeniu standardowym ma między dwie czołowe i dwie boczne poduszki powietrzne

  • Seat obniża ceny aut

    Seat chwali się obniżką cen większości sprzedawanych modeli. Ceny Ibizy SC startują od 36 490 zł (1.2, 70 KM), Leona - od 46 990 zł (1.4, 85 KM), Exeo - od 86 109 zł (1.8 TSI, 160 KM), a Alhambry (1.4 TSI, 150 KM) - od 91 690 zł. W sprzedaży są jeszcze egzemplarze wyprodukowane w roku 2010.